154.den - Goa arambol


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Arambol
February 7th 2013
Published: May 17th 2013
Edit Blog Post

Konecne mi v noci nebola zima,plachta dobre posluzila.

Rano o 7/30 na zachod a potom este 2 hod spanku

Dnes som bol kuknut sladkovodne jazero pri kalacha plazi. Treba ist stale na sever popri pobrezi,predrat sa cez kopu otravnych stankarov, dohadzovacov do restik a dilerov hasisu.

Na ranajky som si kupil v obchode baleny krekrovy chleba.

Jazera som myslel,ze bude vacsie a bude sa tam dat aj okupat ale moc ma to nelakalo,sa mi zdalo dake spinave. Hned pri jazere je aj pieskova plaz,dost kludna. Jazero deli od mora spominana plaz cca 150m.

Na plazi som spozoroval aj jedneho nudistu,dufam,ze v noci nebudu zle sny. Jeden chuj tu nacvicoval paragliding resp ovladanie padaka. Jasne,ze mi debil kopol do hlavy ale nic vazne.Paragliding je tu dost rozsiereny,kopa ludi to tu praktizuje.

Po 3 hodinovom oddychu na plazi som sa v najvacsom teple pobral nazad do ubytka. Kupat sa opat nedalo,velke vlny.

Po plazi sa pohybuje aj indicky baywatch ale len bukvicaci na starom dzipe.

V ubytku klasicky pivo a 2 hodinovy spanok.

Uz mam dorazene turecko,z istanbulu sa presunem do capadocie a odtial do selcuku. Letenka ma stat okolo 20euro,tak neni o com

Po spanku som siel do dediny na samosu a caj.

Otestoval som tunajsie kokosy,vratane vnutra. Mi to normlane zachutilo.

Po sledovani zapadu slnka smer mexicka restika a vecera. Opat mi donisli mega jedlo,zas som sa nevladol ani pohnut.

naklady

krekrovy chleba - 10rup
voda 2l - 25rup
maly snickers - 15rup
pivo tuborg 0,3 - 50rup
3x samosa + caj - 34rup
kokos - 20rup
pivo tuborg - 50rup
bananovy sejk - 45rup
jedlo mexicka restika - 130rup

foto
http://min.us/mbg1SXANJUgjsz


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb