Ljubljana --> München --> Hongkong

March 9th 2016
Published: March 9th 2016

Iz Ljubljane do Hongkonga

Svoje dolgo pričakovano popotovanje sva začela z letom iz Ljubljane do Münchna in od tam v Hongkong. Količino prtljage nama je uspelo spraviti pod 2 x 23 kilogramov. Ker je tudi 23 kilogramov oblačil, opreme za kampiranje in drugih nujnih reči težko tovoriti sem in tja, sva bila vesela, da bo prtljaga do končne destinacije potovala sama od sebe (ali bo tja tudi prispela, bomo še videli). Potrudila sva se, da sva pri pakiranju ročne prtljage upoštevala vsa mogoča določila - za zdaj nama niso še ničesar vzeli. :D

Let iz Ljubljane do Münchna je bil hiter in miren. Letalo je bilo razmeroma majhno, tako da sva prave leteče velikane videla šele v Nemčiji. V Münchnu sva nekaj malega pojedla in nestrpno pričakovala nadaljevanje poti. Čeprav sva se malo bala navigacije po tako velikem letališču, se je pokazalo, da so izhodi tako dobro označeni, da te lahko zmede le ogromna ponudba brezcarinskih trgovin.

Pot od Münchna do Hongkonga naju je presenetila predvsem z nekaj čudovitimi pogledi na Kazahstan in Kitajsko. Hrana na letalu je bila povprečna, zato pa je bila toliko boljša postrežba. Tudi sedeži so bili kar dobri. Let je bil miren in brez turbulenc, kratkočasna ponudba na letalu pa pestra.

Tot: 0.199s; Tpl: 0.019s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0495s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb