171.den - kutaisi


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 31st 2019
Published: August 1st 2019
Edit Blog Post

V noci riadne prsalo t.j. moje cerstvo oprate ponozky sa cez noc nevysusili ale este viac sa namokrili.

Osadenstvo z ubytka odchadza.

Ang chalan sam, cinan spolu s ukrajinkou (?) Do batumi.

Ja nakonec nejdem na daytrip do druheho mesta ale zostavam tu.

Presun do parku, tu do seba hodene ranajky (pecivo plnene fazulou) a len sedenie na lavicke a sledovanie ludi.

Zvacsa samy dochodci. Ti len sedeli a debatovali.

Pri nefunkcnej lanovke kupena pohladnica pre anu, s ktorou vcera pred spankom zaujmavy pokec ale i tak z toho nist nebude.

Pohladnicu tentoraz posielam z mini posty.

Tu si treba vytlacit listok s poradovym cislom

Bohuzial celu prevadzku zabrzdili dvaja chlapici co mali nestandartnu poziadavku (chceli daky vypis). Situacia rovnaka ako u nas na dedinach, postarka bola v koncoch.

Druha to radsej vzdala a sla asi domov.

Predavaju mi znamku za 2.4l. tak som zvedavy kedy to dorazi. Normalne ma stat 4l

Potesila moznost platby kartou.

Skacem do kadernictva, tych je tu kopa.

Tusim prvykrat ma na ceste striha zena. Cena 3l (asi 0.9€)

Zastavka v tur.infocentre. tu mi potvrdili cenu na letisko 5l s vyzdvihnutim v ubytku.

Toto mi ponukal i fajn majitel ubytka.

Na ubytku ho stahujem zo zahrady, vola na georgiabus a uz mam zabezpeceny odvoz o 9.00 z rohu ulice. Som zvedavy teda.

Spanie, skontrolovanie kesu v eurach. Mam 0.76€. tak po pristati rychlo kupa listku na bus na nivy a vyber neakej hotovosti.

Pozitivna sprava, po futbale mam zabezpeceny odvoz domov.

Po relaxe smer mesto.

Majitel mi ukazuje skratku cez zahrady a skolu.

Prekracujem cerveny most a uz som pri spare.

V meste je biely a cerveny most ale ozaj nic extra to neni. Picovina jak tie kanony.

V parku relax a obzeranie dievocok.

Vsetko by bolo fajn keby vsak vacsina 20,22 rocnych uz nemalo na krku 1,2,3 spratkov.

Na namesti pred fajn velkou fontanou pobavila dievcina s bibliou v ruke (lp) zrejme hladala neaku neturisticku gruzinsku restiku co odporuca tato kniha.

Na veceru zapadam do restiky pri kine.

Skusal som kontaktovat bubacku z nemecka ale asi nema net.

Saslik dost vysuseny a hranolky tez slabe, k tomu pomala obsluha, takze restiku kalakuri neodporucam.

Prisli sem i tri cinanky (stare), ang nula bodov ale translator fungoval no casnicka bola z nich i tak na nervi.

Dokonca si dali zabalit cele jedlo so sebou. Tak to nechapem naco sa srali do restiky.

Po jedle presun na ubytko. Nakup malej pozivny v spare.

Tam mensia sranda s predavackami.

Na ubytku som uz sam.

Mbanka ma dobre nasrala s vybermi, za kazdy mi nauctovali 1€ a kurz uplne nahovno (3.17, v zmenarnach 3.26, revolut 3.25 rano a 3.28 vecer, euro teda furt posilnuje)

Naklady :

Pecivo plnene fazulou : 1l
Nakup : 0.59€ (karta 1.9l)
3xpicnic hostel, 8dorm, share kupelka : 26l
Sawarma standart : 7l
Pohladnica : 0.47€ (karta 1.5l)
2xznamka : 1.48€ (karta 4.8l)
Strihanie : 3l
Hranolky, saslik, 2xpivo Kalakuri rest): 6.1€ (karta 20l)
Nakup : 1.94€ (karta 6.35l)



Advertisement



Tot: 0.548s; Tpl: 0.019s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.297s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb