163.den - mestia


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 23rd 2019
Published: July 23rd 2019
Edit Blog Post

Bohuzial predpoved pocasia sa naplnila a vonku poprchalo, tak dnes nikam len na izbe, pod altankom.

Polka co je se mnu na izbe je riadne crazy, to sa mi lubi. Dnes ide k jazeru kde som bol vcera. Teda nezavidim jej v takomto necase.

Vacsinu dava viacdnove treky. V gruzinsku je uz mesiac, toto su jej posledne dni.

Vybehnutie do supermarketu kupit vodu a neake snacky nech mam co chrumat.

Lenka si chce dat zastavku v bahraine, do ist zrejme doleti az 18.8. dost neskoro pre mna. Musim vymysliet plan kam ist na mesiac.

Na ubytku dorazene suhrny armenska a karabachu.

Vonku obcasne prehanky, tak na obed davam pizzu.

Ubytko ma svoju pizzeriu.

Objednavam medium (mensiu nemali). Po prineseny nestacim valit .

Je obrovska, u nas by mala oznacenie xxl.

Chutovo vynikajuca.

Po jedle poobedny spanok. Ono v takomto case sa ani nic neda robit.

Povodne som chcel ostat v okoli dlhsie ale predpoved nahovno, tak zajtra presun do batumi. Tam tez dazd ale zas mesto tak sa tam clovek zabavi.

Prichadza rozhodnutie a nakonec lenku z rodinnych dovodov rusim. Dufam, ze nebude na mna moc nahnevana. Ale zas som jej slubil, ze ju dojdem na svk hranice vyzdvihnut a pohostit doma ako sa patri.

Neskor prichadza polka.

Ta na spiatocnej ceste stopla taxi, free. Baby maju lahkeho stopa.

Taxikar jej vyvolaval, najskor sa s nim nechcela stretnut ale ako to vyzera nakonec za nim na rychlovku odbehla i ked mi slubila, ze pojde se mnu. No nist.

Inac je to riadne cislo, na mna az moc crazy a to som myslel, ze na sibnutu alice nema nikto.

Dobrovolnicila v laose, australii.

Laos a vang vieng, v tom case (resp asi aj cul, ja som to stastie nemal) v restikach dvojite menu, normalne a happy (drogove)

Bola na ture s finom v thajskom np kao yai (?) A stratili sa tam. Nakonec ich po 3dnoch nasli zachranari. Boli toho plne thajske a polske noviny. Polish expert lost in jungle.

Kedze polka nikde, vyrazam do mojej restiky (v centre isto lacnejsie ale lubi sa mi to prostredie).

Vonku opat dazd a net opat nejde ani v restike. Este, ze ide na mestskom urade.

V batumi planujem 5noci, nic nerobit, 3noci v kutaisi.

Ubytka v batumi za cca 2.5€, booknem vsak prve len na dve noci, nech neskoncim v dakom nepohodlnom ako cul v mestii.

Inak fakt skoda pocasia. Mal som tu v plane este dva treky. No nist, mozna nabuduce.

Domov dorazili uz aj posledne pohladnice z gruzinska, skor ako z armenska. Tie dosli dnes.

Zajtra ma caka dlhy presun, ak vsetko pojde ako ma okolo 6hod.

Vypadnut chcem hned rano. Este musim vyplatit pizzu, nemali mi vydat zo 100l. Moje posledne prachy. Zamenim asi aj poslednych 50€. Lepsi kurz.

Venku leje jak blaznive. Nevim jak sa dostanem na ubytko.

V restike sikmacka s dredami. Prvy krat to vidim u sikmacek. Vyzera jak jezibaba.

Naklady :

Nakup : 2.51€ (karta 8l)
Pizza, medium (pri ubytku) : 18l
Jedlo, 3 piva : 28.8l


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 26; dbt: 0.045s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb