162.den - mestia (trek k jazeru)

Georgia's flag
Asia » Georgia
July 22nd 2019
Published: July 23rd 2019

Rano nahovno, najskor ma okolo 700 zobudila odchadzajuca cinanka s gruzincom, potom staff (asi rodina) co spi na dorme.

Toho furt budila mama(?), vybuchovala na dvere, hulakala, zvonila mu na mobil.

O 830 nasrany stavam z postele a hor sa do hmlisteho mestecka.

V pekarnicke kupeny chleba, ranajky vybavene. Ono o takomto case este nic otvorene.

Zahajujem turu k jazeru koruldi.

Znacenie resp cesticka zacina oproti New cafe daeli.

Uzkou ulickou stupam pomedzi rozpadnute domy, ktore sa prerabaju na nove ubytka.

Objavuje sa znacenie, bielocervene ale cestou opat ubohe.

Hore po mini potocku, a strme stupanie cez les.

Viditelnost tak na 50m. No verim, ze s postupujucim casom sa to zlepsi.

Prichadzam na rozcestnik kde sa cervena zokruhuje.

Obiehaju ma traja ludia.

Hmla stale.

Je tu vyhliadka kriz, no ako vravim viditelnost nula.

Stupam na kopec, tam rozpadnute domceky pastierov.

Zo stajne vybieha stena.

Prechadzam akoze zahradou, stupacka do kopca a uz som na polnej ceste co ide prakticky az k mojmu cielu.

Hmla stale velka, obieha ma dochodca. Ten ma v plane guli pass.

V hmle presvihol nenapadnu odbocku, tak ho dobieham, mal som co robit a posielam ho asi 300m nazad dole kopcom.

Cesta nekonecna, stupanie riadne.

Su tu odstavene 3 auta co sem vyviezli turistov, ktorym sa nechcelo slapat.

Od parkoviska este riadna streka do kopca ale pozitivum, hmla je len v doline a tu sa uz konecne ukazuju majestatne hory.

Prichadzam k jazeru, ono je to skor jazierko, cakal som nieco obrovske. Su pri nom este tri mensie.

Rodinka cinanov cvaka ostosest.

Ani tu nesmu chybat kravy, tych je hodne aj v mestecku (skor dedinke).

Po oddychu a vydatnom obede. Chleba s cokoladov, pokracujem v ture dalej za jazera. Na mapy.cz je bod s oznacenim panorama overlap.

A ide sa tam. Cesticka uz klasicka turisticka,,t.j. uzky preslapany chodnik na svahu.

Hmla prakticky pominula no obloha je stale pod mrakom. To nevadi, aspon sa nespalim.

Prekonavam malicky vodopad, potom dalsi. Ono to je skor len potocik tecuci dole svahom.

Hory v okoli pokryte na vrcholkoch snehom.

Prekonavam ostry zraz a uz len stupanie k mojej vyhliadke.

Cely trek lemuje kopa kvetov, paradna vona.

A som v mojom cieli. Cesticka vsak pokracuje dalej ale nemam ju oznacenu v mapach,tak len relax na skale s peknym vyhladom na okolite hory a doliny.

Blizko je snezne pole, snehuliak uz stoji. Mimochodom som vo vyske skoro 3000m, z tejto vysky sa uz stava moj standart. Pod trojku ma to ani nebavi.

Po relaxe nazad po rovnakej trase.

Perfektny vyhlad na jazierka zasadene v zelenej travnatej ploche.

Pri nich uz boli i auta. Doobeda stali auta asi tak 500m pod nimi.

Dost ludi ale vsetko v norme.

Klesanie s vyhladmi fajn, len kolena dostavali dobre zabrat.

Relax v trave a pokracovanie v zostupe.

Idem vsak inou cestou.

Cervena ma navadza pre cesty pre auta avsak za krizom a vyhliadkou je v mape zakreslena skratka.

Prva v pohode avsak druha strasne prudke klesanie. Moc to neodporucam.

Napajam sa na cervenu, obiehaju ma tri polky, tak hned mam krajsi vyhlad

Prechadzam okolo znamych kamennych vezi. Tie su v jednej oblasti riadne nahusto.

V niektorych je restika, inde sukromne muzeum. Vacsina vezi je na dvoroch domov.

Na obed zastavka vo vcerajsej restike. Davam dobru hribovu polievku,tu zalievam piveckom.

Na ubytku sprcha a pokus o spanok.

Kolena ma riadne bolia.

Na izbu prichadza dalsia baba, ruska. Rano sem dosla polka ale ta hned sla do ushguli.

Net nefunguje, no uz som sa rozhodol a skusim to s lenkou domov dostopovat. Aspon bude sranda.

Na veceru opat do overenej restiky.

Ani tam net nefunguje.

Dnes krajsie pocasie a ludi je tu pomenej.

Davam len dve piva a 8ks tasticiek plnenych masom. Ledvaj som to zjedol.

V uliciach a v parku dost ludi.

Dnes sa predpoved nenaplnila a neprsalo. Dazd sa spustil az nieco po polnoci.

Pod oknami furt rapotali domace zenske, nedarilo sa zaspat.

Dnes som si riadne makol skoro 25km za skoro 8hod (hruby cas). Trasu odporucam,ak by bola belasa obloha bolo by to super.

Nakup ,: 1.22€ (karta 3.9l)
Hribova polievka, pivo (lushnu qor) : 12.2l
Jedlo, 2piva : 17.2l

Tot: 0.065s; Tpl: 0.037s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0121s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb