159.den - presun chiatura


Advertisement
Georgia's flag
Asia » Georgia
July 19th 2019
Published: July 19th 2019
Edit Blog Post

Rano klasika, sprcha, dojedenie vecere, rozlucka s nemcami a smer bus stanica marsutiek.

Co potesilo, spartak postupil. Takza 1augusta hned z letiska na stadion. Co nepotesilo, slovak lines zrusil akciu prveho nakupu za 1€. Listok som mal v plane kupit po pristati, ah.

V uliciach kopa ludi.

Zla sprava, marsutka do chiatura ani do gomi nejde. Treba ist na dialnicu 6km vzdialenu a tam si jednu odchytit.

Davam tocenu zmrzku a pada rozhodnutie, ze pojdem stopom do akhaosopeli, tam prejdem pesi dialnicu a odtial gomi a chiatura.

Do gomi zhruba 30km to musim dat zachvilku i ked som si vybral bocnu cesticku.

Prechadzam most, stekajuci psi.

Psov je v tejto krajine kopa, len sa to povaluje na ulici. Zatial vsetci mali v usiach znackovanie.

Zacina stop. Premavka minimalna. Po pol hodine mi zastavuje lada niva a v nej postar.

Konecne sa veziem

Z kopca na cestu dozera fajn kostolik.

Postar ma vyhadzuje v dedinke skra.

Idem kusok na vypadovku. Ono su tu len dve cesty, jedna dnu, druha von.

Zacina stop. Obieha ma opat postar ale uz ma nebere.

Polhodina a len dve auta. Taxi vsak chodili furt.

Slapem asi 2km do dalsej dediny.

Tam len domy, posedavajuci ludia a vinice.

Za dedinou opat dlha cakacka, no nakonec ma bere jeden chalan do dediny karoli.

To uz vacsie mesto ale nic co by stalo za zmienku.

Pozitivom je, ze mojim smerom uz chodia i auta ale vsetci na mna seru.

Opat nieco cez pol hodinu.

Stavebne auto a uz sa vezem, fasujem nektarinku.

Kukam do mapy a kurva, neodbocil tam kam som hovoril.

Tak ho zastavujem a slapem 1.5km na odbocku samtsevrisi

Tak tu opat nic, ziadne auta len trojkolkove traktoriky.

V tejto dedine sa i vrany otacaju.

Ale opat stastena, ujko ma bere do mojho polocielu.

Obiehame peknu pevnost samtsevrisi.

I tento vodic je pobozny, ked miname kostolik uzaj sa prekrizuje. Toto som zbadal u vela ludoch.

Prechadzam most. Cesta strkova. Premavka samozrejme nula.

Prekracujem po moste dialnicu a zacina stop na vedlajsej ceste.

Mraziarenske auto ma bere do gomi.

Opacnym smerom som videl stopovat mlady par s velkymi batohmi.

V gomi aut plno ale prdia na mna. Dve mi zastavia ale ked povie destinaciu odchadzaju.

Vytuningovane auto a dnu dvaja mladici.

Beru ma do mestecka sachkhere.

Cesta fajnova, obcas zakruty, luky.

Popri ceste kopa predajcov hribov. Veru taku hribovu prazenicu by som si dal.

V mestecku zas na vypadovku. Tu cakacka len 10min a uz ma dalsi robotnik vezie do ciela. Chvali sekashvilioho, za nho bolo super.

Ako sa blizime k mojmu cielu objavuju sa opustene velke tovarne, rozpadajuce sa domy.

Prva lanovka co bola v plane nejde, len tak vysi.

Chalan ma vyhadzuje pri hosteli pirosmani.

Nakonec dostavam dorm za 25l, s najvacsou pravdepodobnostou tu budem sam.

Objednavam saslik, bo som od rana nic nejedol.

To co mi donisli bolo na smiech.

Najedeny smer mesto.

Obloha zatiahnuta, vsetko okolo rozpadavajuce sa domy i ked asi tri cinziaky maju novu fasadu.

Prichadzam k stanici lanoviek. Nejdu. Tak smola, neprevezem sa, toto bolo mojim cielom preco som sem siel.

V rozpadnutej cakarni sa mi prihovara baba. Byva na rovnakom ubytku ale ta ma privat izbu.

Vysokoskolacka co robi rocny vyskum tohto miesta.

Reku odkial je, tbilisi, skusam zart, ze nevim kde to je. Nasira sa a odchadza. No co uz, lude bez zmyslu pre humor.

Zacina prehliadka tohto dost depresivneho miesta.

Putujem k zel.stanici. samozrejme rozpadnuta tak ako vsetko okolo.

Toto je tu horse nez shushi.

Cinziaky na spadnutie, okolo spina z tazenia rudy.

Centrum nevyzera o nic lepsie. Prach, tmava obloha, uplne na depku.

Ludia zvacsa starsi ci len muzi. Zien minimum.

Posedenie si pri rieke, kupa chipsov a smer ubytko.

Mestecko je v doline, no i na vrcholoch su cinziaky. K nim vedu bohuzial nefunkcne lanovky. Pesi sa mi hore nechce ist.

Dnes mam toho plne zuby. Na izbe som uz od 19.00

Stop totalne na hovno, 30km som stopoval 4hodiny, ostatok tez nic moc slavne.

Asi sa na nho uz vyprdnem, nema to zmysel.

Teda zajtra dam este dve trasy ale potom padla klec.

Kedze je toto hornicke mesto (jedna nakladna lanovka fungovala), dost senkov a co som si vsimol i trosku viac opilich ludi. Ono prakticky skoro prvy co som videl za bieleho dna.

Sa ani necudujem, ze tu ludia chlastaju. Byvat tu vac nez mesac asi si to hodim.

Ono mozno keby bolo slnecno, vyzera to inak ale takto. Cim skor prec. Uz chapem preco sa chalani v tbilisi bare i moj predposledny stop chytali za hlavy ked som povedal kam idem.

Foto

Gori

https://photos.app.goo.gl/M3pzN85SrqdB4qpRA

Naklady :

Tocena zmrzlina : 1l
Akoze saslik, chleba (hotel pirosmani) : 11l
Hotel pirosmani, 5dorm, sprcha : 25l
Voda, chispi : 2.5l


Advertisement



Tot: 0.103s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0639s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb