Blogs from Kutaisi, Western Georgia, Georgia, Asia - page 2

Asia » Georgia » Western Georgia » Kutaisi May 21st 2007

Her er en kort oppsummering av hva som har skjedd siden forrige blogging. Mer utfyllende blogger vil komme etterhvert... Torsdag 17. mai Sykkeldag fra Trabzon til Hopa. 17,7 mil på selveste syttendes mai! Vi passet på å få i oss respektable mengder iskrem denne dagen, og nynnet Valdresmarsj mens vi syklet med Svartehavet på venstre side. Fredag18. mai Sykkeldag fra Hopa - grensa til Georgia - Kabuleti (via Batumi). Den georgiske grensa bød, på tross av mange rykter om korrupt grensepoliti og tollere, på den bortimot enkleste grensekryssinga hittil. Resten av dagen ble brukt til å ta inn over seg den stadig økende varmen og en ekstrem mengde (38 i tallet) med lettere uforståelige georgiske bokstaver. Lørdag 19. mai - Sykkeldag fra Kabuleti til Poti. Denne dagen markerte på mange måter slutten på "Oppdrag Svartehavet", ... read more
Saltku
Kuule grensevoktere
Kitchy solnedgang 17. mai.

Tot: 2.121s; Tpl: 0.036s; cc: 6; qc: 16; dbt: 0.0151s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.2mb