56.den - dili


Advertisement
East Timor's flag
Asia » East Timor
March 25th 2018
Published: March 28th 2018
Edit Blog Post

Po budicku vyplacam dalsiu noc, dostavam zlavu jeden dolar.

Domaci ma posielaju na laundry do velkej bielej budovy cez hlavnu cestu. Je to daky hotel. Ale vravia, ze z toho asi nic nebude, bo je nedela, katolicky sviatok.

Nabieham do dvora, pranie nie je problem, 3usd za kg. Tak nic teda, skusim ine mesto.

Este ma napadlo sa ist spytat do daterra (rua de lautem). Pracovnicky vravia, ze toto poskytuju len hostom, mam sa spytat sefa.

Ten akurat vstava, suhlasi a vraj mam dat potom zenskej tolko penez kolko uznam za vhodne.

Ako fakt super majitel, po navrate z hor sa tu na noc ubytujem.

Pesi presun k vziadelenemu supermarketu lita, nakup proviantu, odchytenie mikroletu c.12 a smer vcerajsia plaz.

Tu okolo 9.00 ani nohy, zaberam miesto kde je najvacsi tien a zacina relax.

Dopisovanie denniku, citanie knihy (slabota), polehovanie.

Neskor sa to tu riadne zaplni lokalmi.

Chodia sem cele grupy deti. Vzdy s neakym vychovavatelom.

Niektore si tu vyspevuju.

Prvy krat testujem more, je slane a teple.

Len tak lehnenie na vode, obcas plavanie.

Poobede presun nazad do mesta.

Na plazi Praia Da Areia Branca, kopa cudzincov, ktory tu vegetia. Je tu aj kopa restik ale ja odporucam plaz pod kristom na pravej strane za kopcom. Je tu menej ludi a clovek si trochu pripada ako na ostrove domorodcov.

Vyskakujem opat pri lita supermarkete. Mensi nakup na zajtra do hor.

V akcii za dolar objavujem opalovaci krem nivea pre deti. Velkost 100ml, tak v pohode aj do letadla, i ked tu ma kazdy tekutiny u prdele.

Nizka cena je, bo v aprili mu konci zaruka ale sak co sa moze pokazit na tomto.

Pri promenade dost flias od tvrdeho alkoholu a piv.

Parkujem vo vcerajsom warungu. Tentoraz si davam bakso komplet. Tj s vajcom aj s tofu.

Dnes je opat futbal, keby vim tak sa tolko nezdrzim na plazi.

Stiham koniec prveho polcasu. Hraju ine muzstva, jedno ma opat portugalsky nazov, boavista.

Futbal lepsi a hlavne vela golov, videl som 4kusy.

Jeden bol fakt srandovny, brankarovu pomedzi ruky preklzla lopta az za brankovu ciaru.

Ludi opat kopa ale uz ziadny fans. Nezeby v tom bol rozdiel.

Po futbale opat warung a opat polivka, chcel som k nej aj super vyzerajuci zeleny dzus ale ten uz nebol, tak si davam nieco co chutilo ako ananas.

Na ubytku zas otravuje mala dcera majitelky (7rokov) . Niekedy mi stale rozprava (po ang) potom ma volade taha a cul si zmyslela, ze jej mam drzat svihadlo v mojej izbe, kde cez neho skace.

Dnes je net chvilu extra rychli. Skoda, ze neni takyto furt.

Presun na prve ubytko kde som bol dohodnuty s nemeckym parom.

Portugalskabrazilcanka mi oznamuje, ze su na izbe a ide ich zavolat ale babe je vraj zle. Tak kaslem na to.

Baby na terase vraveli, ze tu tez platia 10usd ale nemaju net.

Moje laundry som tu nikde nevidel resp ani staff tu neni. Tak 28 resp 29. Marca. Aspon to nemusim se sebu vlacit a miesto v batohe vyplnim jedlom a vodou.

Na mojom ubytku kupujem baterky do celovky, som zvedavy kolko vydrzia.

Posedavam vonku pred obchodom (ubytko je aj maly obchodik).

Vedla domaci hadzu kamienky do jamky, dokonca aj dospeli hraju tuto hru.

Prichadza ku mne male dieta od vedla (asi 4 roky) a uz nacahuje ruku, nech dam love. Majitelka ju odhana. Pritom su to ich susedia a nevyzeraju na to, ze by trpeli biedou. Fakt takto kazit deti uz od mala.

Ako si tak sedim vonku, zrazu zastavi motorka a na nej fajn majitel z daterra. Este mi dava tip ako sa da zdarma prespat v hatu builoco.

Staci ist po trase k vrcholu a v poslednom dome byvaju dobry ludia (velmi chudobny) co nechavaju u seba prespat ludi za cigarety. No nevim ci toto vyuzijem,stacila mi skusenost s cs v kupangu.

Vdaka markoffovy zistene, ze nemam lp taiwan, tak neleni a hned mi posiela link. Cul uz potrebujem len dobry net nech to mozem stahnut.

Cez noc opat pustam nahravanie fotiek na disk.

Naklady :

casa minha backpackers, 4dorm, fan, share kupelka: 9usd
Nakup : 2.35 usd (voda 1.5l, 2xmini tycinka, keksy, kolace, opalovaci krem)
Mikrolet c.12 : 0.25usd
Mikroket c.12 : 0.25usd
Nakup : 7.2usd (2xvoda, pepsi 0.33,tuniak, 4xminicoko tycinky, 2xsuchare)
Bakso komplet : 2usd
Mie ayam tahu, eis joss sosu : 2.25usd (1.5+ 0.75)


Advertisement



Tot: 1.26s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.9837s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb