Kunming

August 25th 2009
Published: August 25th 2009

Evo mene v Chengduju!
Prvi teden se je odvil malo neplanirano, ker sem v petek pred odhohom staknila posten prehlad, odplavala maraton in bila potem precej dolgo po letalih, da sem pristala v Kunmingu, se nastanila v soli in na polno zagrabila vse, kar bi morala predelati ze med letom v Ljubljani. Ker nisem hotela tvegati, da se stvar razvije v problem celega potovanja, sem se pretezno drzala v sobi in probala vse skupaj cimprej preboleti. Tako prave priloznosti za fotografijo Kunminga...se pridejo

25th August 2009

Oj, pa si nam res pobegnila na kitajsko... Priznam malo pa sem zelen od zavisti... Lepe pozdrave iz ljubljane, Rok

Ksenci
Zdravo Kina! Prehlad bo minil, Kitajska pa ostaja! Še od tvojga rojstnega dne mam tisto knjigo zate, klicu sem te eno soboto, pa je kr vn metal cifro, pa zaseden, potem se je pa čas kar zvrtel. Sej veš, Veno, pa služba, pa počitnice, pa to. Uživi, bomo te spremlal iz baze, pa jav se kej, ko se vrneš. Pozdrav, Mladen in moji
25th August 2009

praznina
Z odhodom je zazijala poštena praznina, se bom moral kar navaditi zgleda? lp fj

wow kunming!!
i sooooooooo wish i could read ur blog lol!! i met some one real cool thats from Kunming.. if u want/need any help i;m sure she'd be glad to help =) she was in missouri one semester so she's very fluent in english..i have her qq if u want it.. have fun, be safe!! -Manny ;-)

Tot: 0.111s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 60; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb