Minority People and the WATER SPLASH FESTIVAL


Advertisement
China's flag
Asia » China » Yunnan » Kunming
April 17th 2009
Published: April 22nd 2009
Edit Blog Post

Dear friends,

Today a impression of the Minority Watersplash Festival.
Enjoy the pictures.

From Kunming with love.

Monkey and Bear.



Lieve vrienden en vriendinnen,

Vandaag een impressie van het jaarlijkse waterfestival voor de ethnische minderheden.
Een geweldig spektakel.

Beleef dit avontuur met ons mee aan de hand van een aantal foto's. Ook nog wat portretfoto's van de minority people onder het motto:

The many faces of China.


Additional photos below
Photos: 39, Displayed: 22


Advertisement



23rd April 2009

Rimboe van China
Hoi, Even een berichtje terug naar de "rimboe"van China. Met veel oh's en ah's kijk ik met Rudolf samen naar jullie fantastische blogs! Rudolf is weg van de dorpjes, ik van de vergezichten en de mooie mensen. Fijn om te lezen dat jullie het goed hebben en genieten. (Heb me nog wel even zorgen gemaakt over jullie lange wandelingen, maar ik begrijp dat jullie niet terugdeinzen voor een blokje om). Wij genieten hier de laatste dagen van het geweldige weer. Al weer een paar keer buiten gegeten. Ook de natuur hier is nu geweldig, alles is in volle voorjaarsbloei. Nog even en ik heb een paar dagen vrij en de rest van de family anderhalve week. We blijven jullie volgen, Liefs, Lucia
23rd April 2009

Country Life
Hai aad en Ineke, Prachtig om te zien hoe jullie deze reis beleven. Vooral Country Life vonden we geweldig. Onze (schoon) dochter en zoon kijken mee. Monique wordt helemaal gek als ze dit ziet. Dat wil ik ook !!! Ze heeft al veel gezien 3x midden Amerika. Maar dit!!! Het doet haar denken aan Peking Express, maar jullie liften minder :-))) We ze zien uit naar de volgende sessie. We mailen nu ff prive , we hopen dat jullie dat niet erg vinden. Liefs van ons Hans en Elly
23rd April 2009

waterschade
Ik hoop dat het goed is gegaan met jullie camera's en al dat water. Lijkt me een linke bedoeling. Verder ziet het er prachtig en kleurrijk uit. Niks gegeten daar???? Lekker genieten en tot de volgende blog. xxx Tinus en Danny
27th April 2009

Meedoen???????????????????????
Wat is dat schitterend. Mochten jullie niet meedoen? Dat hoor ik nog wel. Zaterdag ga ik met Liesbeth naar een dierentuin in Krefeld. Zondag met ma naar Marjolein omdat Jasper vandaag (22.04) 3 jaar is geworden. Dus jullie zien ik heb een erg druk weekend. maar daar stat wel weer tegenover dat ik alleen volgende week maandag en dinsdag hoef te werken en de rest van de week ben ik vrij. Woensdag mijn normale vrije dag, donderdag koninginnen dag en vrijdag een vrije dag van mezelf opgenomen. Dit is dus een xxxxxxl weekend. Nog heel veel plezier en geniet ervan We horen wel weer. Groetjes, Josien Ma Wil Lady.bibibibibibibi ==============
28th April 2009

Even bijkletsen
Hallo lieve Ineke en Aad, Wat een prachtige foto's van de festivals in de bergen. Ja die vermoeidheid zal wel komen zodra jullie terug zijn, alleen al het verwerken van alle indrukken. Het is in een woord prachtig! Afgelopen vrijdag zijn Diny, Marian, Saskia en ik in Veenendaal gaan borrelen en eten.Het was heel gezellig. Saskia vertrekt as woensdag met het gezin naar Italie, Marian wordt in oktober voor de 1e keer oma van haar dochter en Ed wordt een dezer dagen voor de 1e keer opa. Wij zijn een week met vakantie in een bungalow op de Veluwe, heerlijk rustig. Onze dochters z ijn hier enkele dagen en zojuist zijn wij met zijn 5-en incl. Raymond uit eten geweest. Heel gezellig. Hartelijke groet, Alice

Tot: 0.118s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 29; dbt: 0.0669s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb