The Green Ram Temple - Qing yang Gong


Advertisement
China's flag
Asia » China » Sichuan » Chengdu
August 31st 2009
Published: September 2nd 2009
Edit Blog Post

...an half an hour quick visit to the oldest and the most extensive Taoist temple around Chengdu, after a tiring hot and humid day outside made me feel as if I was resting there my whole day.It's just amazing how many islands of peace and tranquility one lively city as Chengdu has. Temples, gardens, vorshiping, contemplating. Recharging batteries at the end of my too short stay at Chengdu.
Ritornero!


Additional photos below
Photos: 30, Displayed: 22


Advertisement



2nd September 2009

kitajka
zdravo, nekdo s Kitajske si je ogledal našo spletno stran www.urbanje.si, si bila ti? lp fj
3rd September 2009

kitajka
:) ne, nisem bila jaz drugace se pa veselim tega, da bo, ko se vrnem ze jesen, z vsemi barvami in s prvim snegom, ki bo upam, da kmalu tukaj je klima fajn, saj je Kunming mesto vecne pomladi in ima skozi vse leto enako povprecno temperaturo. Tko da mamo okoli 24stopinj, dovolj oblacno da sonce ni problem, pa dovolj soncno, da mas ves cajt obcutek, da je lepo vreme. sem pa tja malo pade kaka kaplja...to je ta dez, ki je napovedan za vsak dan, ki me je skrbel. Ko je popolnoma jasno...se temperatura takoj dvigne, zato majo tukajsnji mescani spremenljivo oblacno veliko raje. Lep pozdrav Franci! ...sej se spomnim na moj fajn moski kolektiv! :)

Tot: 0.124s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0618s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb