Yinchuan

Asia » China » Ningxia » Yinchuan
October 23rd 2007
Published: October 23rd 2007

Dag allemaal,

We zijn nu in Yinchuan, vertrekken dadelijk naar Lanzhou. Enkele foto's van gisteren met Mike, de Amerikaan die we in Mongolie hebben leren kennen. We zijn samen met hem naar Helan Shan, een bergketen, geweest.

Liefdesslotjes...Liefdesslotjes...
Liefdesslotjes...

Als teken van hun eeuwige liefde komen koppeltjes naar de top van de berg om een slot met hun namen erin gegraveerd hier vast te maken
Helan Shan MountainsHelan Shan Mountains
Helan Shan Mountains

Zoek de berggeit

23rd October 2007

herinneringen
heel jullie bijzonder boeiend verhaal roept bij ons veel herinneringen op ; 38 jaar geleden vertrokken we ook richting oosten , maar dan wel om een min of meer sedentair bestaan te leiden .Opmerkelijk hoeveel gelijkenissen van china met onze vroegere stek ; die open wc...niets bijzonders, heel veel straten hadden geen gesloten riolering , zo'n grachtje van een halve meter net voor de huisjes en iedereen zat daar ongegeneerd zijn ding te doen .... na 3 jaar ben je dat zicht dan wel gewoon! Ondertussen zul je al wel door hebben dat oost en west totaal verschillend zijn ! Geniet vooral nog verder van jullie prachtige reis ! We blijven je zeker volgen !
26th October 2007

Hallo!Het ziet er weerom fantastisch uit! Yves dat petje staat u BEELDIG!;) Ik (en waarschijnlijk velen) wou dat ik in uw plaats was! Groeten!
26th October 2007

Dag Anne en Yves! Jullie foto's zijn écht prachtig! Zo te zien is het daar enkel en alleen genieten! En jullie hebben volledig gelijk.Profiteer ervan! Anne, ik ben blij dat het armbandje zo in de smaak valt, en nu denkt ge lekker veel aan mij hihi. Morgen spaghettiavond van PD, de eerste vijf happen zijn op uw gezondheid! :-) Dikke kus, hou jullie haaks! Jos

Tot: 0.063s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 31; dbt: 0.0339s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb