Hainan, Kina's Hawaii - NB. Nu med video!!!

China's flag
Asia » China » Hainan » Sanya
July 17th 2007
Published: July 17th 2007

Her er vores hotel...

Vi kan bade i havet eller i en af de pools som ligger henholdsvis hoejre og venstre side af den roede markering

Efter at have tilbragt tre dage på Hainan eller nærmere bestemt vores resort Sanya Horizon Resort & Spa må vi indrømme, at dette til fulde lever op til sine 5 stjerner og at stranden og havet også er Hawaii værdigt. Hvis I klikker på kortet med teksten: "View route map" kan I se beliggenheden af hotellet. Fra kortet kan I zoome ud og se det fra rummet også.

Tiden er blevet brugt til at dase ved pølen og til at bade på stranden, hvor der er nogle vilde bølger. Der er flere forskellige pools, den mest populære hos pigerne er den med strøm i, hvor man kan svømme med strømmen via en kanal og blive drevet rundt om en stor ø. Desuden er vandrutschebanen også interessant og der er blevet taget mange ture alle dage.

Selvom det er regntid i flg. kalenderen har vi vaeret forskånet for andet end kortvarige byger den første dag. Desværre har det netop idag været meget overskyet, så det er lidt ærgeligt at vi havde valgt denne dag at fotografere på.

Som noget nyt har vi valgt at uploade lidt videoer ogsaa: (Linkene åbner nye browservinduer fra Youtube)

Den første giver et indtryk af stranden, mens den efterfølgende viser et af pool-områderne og giver en kort introduktion til Hainan. Endvidere er der en video med pigerne som leger i poolen.

Alle værelser er udstyret med PC og bredbånd, så vi har også brugt tid til at uploade sikkerhedskopier af vores digitale fotos, ligesom vi har nydt for en kort periode at have adgang til nyheder, email og netbank/investering.

Imorgen tidlig flyver vi til Hong Kong, hvor vi skal bo centralt i Tsim Sha Tsui på Kowloon-halvøen. Der tilbringer vi en forlænget weekend inden vi Mandag forsætter til Taipei.

Take care!

Pigerne på vej gennem strømmenPigerne på vej gennem strømmen
Pigerne på vej gennem strømmen

Deres foretrukne legeplads.
Pauline i spaenPauline i spaen
Pauline i spaen

med det kinesiske øhav i baggrunden
De høje bølger skulle tages seriøst...De høje bølger skulle tages seriøst...
De høje bølger skulle tages seriøst...

så vi passede på, men måtte prøve dem.
SeafoodSeafood
Seafood

Mikkeline og Pauline spiste muslinger. De voksne fik haj.

18th July 2007

Kære alle. Nej hvor det lyder og tager sig ud. flot flot, var det ikke rart med lidt luxus? håber alle nu er fit for fight. nyd det hele, så klarer vi det hele i dk. kys og kram og kærlige tanker

Tot: 0.127s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0673s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb