17.den - Yangshuo


Advertisement
China's flag
Asia » China » Guangxi » Yangshuo
September 23rd 2012
Published: March 19th 2013
Edit Blog Post

rano po ranajkach v oblubenej restike som sa vydal na pesiu turu na sever popri rieke.Cielom bola dalsia keska,ktoru som nenasiel.Ale prechadzka to bola pekna.Dalej som sa vydal na poslednu cinsku kesku.Po prichode na miesto,k lotus peek,zistuje,ze moja obuv neni vhodna na lezenie.Dnes teda nula bodov,hadam,sa mi vo vietname bude darit viac.

Po mensom obcerstveny beriem bike a idem k moon hill.V plane ho mam zdolat.Zistujem,ze som zabudol vodu.Vstup je 15rmb,neni to moc velke stupanie.Bicykel odstavujem v areali,hadam ho nikto necmajzne.Dole kupujem od predavacky vodu,odchytila ma uz po ceste,ked ma predbiehala na ebiku,
Hore prichadzam uplne morky,neviem ci od potu alebo od dazda co sa zas spustil.krasny vyhlad,len skoda,ze neni slnecno.Na skale je par lezcov.Zostupujem dole a smer domov,este sa vydavam na cestu co vcera,ze behnem kuknut dalsiu dedinu,ale boli ma zadok tak to tocim a idem do hostela.

Prvy krat skusam cinsky fastfood dicos.beriem zlavneny kupon a jem maso s ryzou,dost dobre to bolo.Je k tomu aj pepsi,moj prvy kofein od odchodu z domu.Zas zacina poprchat,balim to,idem oddychovat na hostel,posielam par fotiek domov a zaistujem si prve byvanie v hanoi u CS.

Este vybiaham na veceru,teda dobre vela mi toho nalozili,ryza a maso s orieskami.Ledvaj som to zjedol,nechal som len troska zeleniny.Doobeda som bol zas movie star,uz asi zacnem vyberat peniaze za fotky.

Balim sa,rano odchadzam do posledneho mesta v cine.Konecne som dosiel na sposob balenia.Len nemam kam napchat botasky,to vyriesim asi v poslednom ubytku.

naklady

ranajky - 5rmb
bicykel - 20rmb
vstup moon hil - 15rmb
voda 0.5l na moon hille - 4rmb
obed - 5rmb
jedlo v dicos - 15 rmb
kukurica - 4rmb
vecera - 31rmb

fotky
http://min.us/mVmjwvT4rCS04

video



Advertisement



Tot: 0.051s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb