251.den - presun kampot


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » South » Kampot
October 6th 2018
Published: October 6th 2018
Edit Blog Post

Spanek zas nic moc.

Nakonec sa definitivne preberam o 5.30.

Po sprche spraveny check in a smer bus.

Som tam uz o 6.30

Vsade kopa ludi, motorky, stanky s jedlom, rozne krabice a busy.

K busom sa je umenie dostat.

Znacenie destinacii je ubohe.

Vodic na bus nalepi papier kde je destinacia a cas odchodu.

Medzi 6.30 - 7.30 odchadza asi 6 busov.

Zadne nastupistia ale busy stoja pri kraji cesty.

Ludia sa tlacia, drbnute odparkovane motorky. Totalny bordel.

Idem cez cestu na ranajky. Ryza s fajn masickom.

Posilneny nazad k busom. Je za 5min 7.

No moj bus nikde.

Pytam sa jedneho sofera, ten nevi.

Idem k pultiku s listkami, ta mi len ukazuje smer a ze mam cakat.

Pultik tez debilny.

Predava tu asi 6 bab, destinacie maju nalepene na spodu stolika.

Ten vsak obliehaju davy ludi. Ked sa clovek postavi do zlej rady ma smolu.

Zbadal som jedneho belocha, stary dedo. Ani on nevi kde je nas bus.

Sofer lepi novu destinaciu na bus, len to je po kambodzski t.j. len rozne divne ciary. Ale potvrdzuje mi destinaciu.

Nasada do busu a zatvara dvere.

Bus uz meska 10.min

Nakonec potahuje o 15m a konecne nastup.

Sedim vedla starej vietnamky. Jej ang nerozumim. Ono tu nerozumim nikomu a oni zas nerozumeju mne.

Klima ide jak zbesila, vytahujem bundu.

Po par metroch zas stojime, nakladanie batoziny.

V reale teda odchadzame 7.35 miesto 7.00

Opat zapchy, povrch cesty spociatku ok ale neskor same vymoly a voda na vozovke.

Prechadzame rozne dediny. Tam trhy pri ceste. Ovozel, maso, satstvo.

Obcas obiehame motorkara obvesaneho mrtvymi sliepkami (20ks urcite). Jeden viezol aj mrtve prasa.

Opat zapchy.

Zastavka na obed. Nacinam posledne zasoby z indonezie.

V okoli dost vody na poliach, niektore bocne cesty zaplavene.

Ako na potvoru sa spusta dazd.

Par ludi vyskakuje pred cielom.

Pri opustany busu hned tuktuk ale v pohode.

Idem do ny ny hotelu, podla netu 6usd ale to neni pravda, cena 15usd.

Na tejto ulici je este par ubytiek, dalsie za 12usd.

Nakonec kotvim v monkey republic.

Cisto zapadniarske ubytko s kopou belochou.

Dorm za 4usd, oproti bol za 3.5usd ale toto sa mi pozdavalo vacej

Obsluha je tu rozdelena. Restiku maju na starosti domaci (3mlade baby) a ubytko biely (dvaja dobrovolnici pocitam).

Oznam na stene, ze robia nabor cudzincov do zamestnania.

Dorm v pohode, dve sprchy v izbe, klima a ok wifi.

Hned ako zhadzujem batoh spusta sa mega dazd.

Neostava mi nic ine ako si zobrat pivo.

Male za 1usd, akcia za 0.75 zacina az od 16.00.

Domaca prvy krat capovala tak hned plny pohar peny.

Pivo oproti pp (phnom penh) horsie a malo vychladene.

Zabijanie casu na nete.

Jedlo od 3usd, co som kukal tak porcie dobre.

Po dazdi prieskum mestecka.

Niektore casti cesti zatopene ale fakt len minimum.

Ulicou c.724 (co som si vsimol tak nazvy ulic zvacsa cisla) sa dostavam az k rieke.

Ulica lemovana restikami a ubytkami.

Potesilo vypisane pivo za 0.5usd (samozrejme male)

Restiky plne bielych.

Tych je tu fakt kvantum.

Smer stary most.

Tu ma oslovuje rybar. Ukazuje mi rybicku v polystyrebovej krabice, prichadza jeho zena.

Fnuk fnuk mi spime tu na ulici a mame len tuto rybicku. Daj nam peniaze na jedlo. Nech si aspon ruzu kupime.

Kokot pojebany, zbytocne som stratil 10min casu.

Keby to bol volaky stary dedo ale normalny muz v produktivnom veku.

Pri starom moste (zelezne obluky) info centrum.

Tu mi baba nerozumela a ja zas jej.

Chcel som len vediet kde su ulicne stanky a nie restiky.

Pica ma oslovovala brother. Co som volaka cirna huba.

No mozno to tu ale fici tak ako na filip (sir), indonez(mr).

Ulicka s jedlom je pri nemocnici. Prakticky vsetky 3strany okolo nej.

No nikto nikde nejedol, stanky sa este len rozkladali (po1600).

Nakonec padam na nudle.

Ok, ale este by to nieco chcelo.

Popri soche velkeho durianu a vraciam na ulicku s restikami.

Padam do fun pizza. Bolo tam najviac bielych. Vsetko pary az na troch rusakov.

Dal som dve piva a nazad k rieke.

Jedlo drahe a pocie nic moc.

Obsluha malolete deti. Dufam, ze len vypomahaju cez vikend a cez tyzden normalne chodia do skoly.

Po ceste k rieke ma oslovuje zebrak s jednu nohu. Totalna ignoracia.

Zistoval som ceny pohladnic, v pp aj tu po 0.5usd. Casu mam este dost na najdene lacnejsich.

Pri rieke relax pri zapade slnka (nic moc)

Pri nabrezi ukotvenych dost love lodi. Pojazdne restike na vode.

Neskor zacalo chodit aj dost malych nakladnych lodiek.

Na promenade kopa mladych ludi a dost peknych opiciek (vsetko ale tipujem nastrocne).

V uliciach som videl aj dve kurvy.

Po dlhom case vidim aj kombi starybeloch opicka ale ziadne vekove extremy. Obcas aj mladsie vydania tychto parov.

Kopa mladych opiciek tu ma samozrejme male baba.

Transport malych deti na skutri sa prevadza zvacsa v takomto usporiadany. Vodic otec, potom dieta a nakonci mama.

3 osoby na skutri je tu bezna vec, obcas vsak aj styria.

Ha asi si budem muset dat predsa oprat. Mam uz len 2ciste tricka + jedno co setrim na cestu.

Dochadza mi miestna mena, nastasti sa usd daju zamenit prakticky vsade.

Inak v atm sa da vybrat bud miestna mena abo usd.

Zaujimava je tu preprava ladu.

Dojde auto (nie chladiarenske), z restiky vybehne tipek, zebere kvadre ladu (asi meter dlhe), hodi na zem, zebere kocura, nareze na mensie kusy a tie potom rozbije kladivom este na mensie.

Prechadzka z jedneho konca nabrezia na druhy.

Na lavom konci pojazdne jedla, skakaci hrad, outdoor telocvicna a kopa ludi.

Na pravok konci uz tma.

Oba mosty pekne osvetlene, ludia len tak posedavaju a pchaju do seba jedlo.

Obcas sa nasli aj rychlochodzari.

To ako pozeram je tu velmi popularne.

Videl som tu aj dost expatov.

V pojazdnom stanku kupena noha a ryza, vedla ananasovy dzus (bez cukru a mlika nist moc)

To zjedene na nabrezi.

Na pravom konci som napodobnil tuktukara a vistal som sa na verejnosti.

No ja som slusak a stal som do vody on o strom.

Par metrov od nas detske ihrisko plne deti.

Mlade moslimky tu maju take polovicne satky na zakrytie hlavy. To vyzera ako satka minisukna.

Na piva zapadam opat do fun pizza. Dievcata maju asi uz volno, cul tu obskakuje ich brat (ten mozno 13rokov)

Inak ma co robit, furt chodi hore dole.

Dnes mam na plane 4ks, sprcha a spanok.

Zajtra ak bude ok pocasie motorka. Oproti ubytku za 4usd, este musim zistit kolko stoji v ubytku ale tipujem tak isto.

Co som prekvapeny tak narazaju len male sudy. Velke som nevidel. Dovizla to mala dodavka na prekvapenie nie tuk tuk.

Na ubytku mensi sok.

V jednej izbe som videl nasackovanych 6ludi (keby aziati chapem ale belosi) a v mojom dorme lesbicky par.

Jedna akurat opustala postel druhej.

Som zvedavy co to tu bude v noci.

Naklady :

Maso, ryza, mini polivka, mini obloha : 5k k
2xmonkey republic kampot, 8dorm, share sprchs, ac : 8usd
Nudle : 3k k
2x male capovane pivo : 1usd
Ryza, kura noha : 2usd
Ananasovy dzus : 1usd
4xmale capovane pivo : 2usd


Advertisement



Tot: 0.651s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.4101s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb