259.den - presun siemp reap

Cambodia's flag
Asia » Cambodia » North » Siem Reap
October 14th 2018
Published: October 14th 2018

Noc totalne nahovno.

Stropny fan som musel vypat bo furt mi to fukalo do ucha.

Otvoril som okno, chvalabohu zacalo prsat tak sa aspon trocha ochladilo.

Na ranajky vybhnutie ako vzdy, k malej pekarnicke kde nakupuje vela lokalov.

Davam chlapikovy za 4ks 2k ale vraj cena je 3.5k. Nuz bral som nove kusy tak mozno hej abo ma odrbal.

Po hygiene presun do lobby.

Vyzdvihnut ma mali dojst o 10.00. No ani o 10.30 (odchod busu) nik.

Nakonec chlapik co to vybavoval ma ukludnoval, pick up je tu zachvilu.

Dosol 10.40, vyhadzuje ma pri pumpe kde je jedna bus spolocnost (meno som zabudol).

Tu dalsi chlapik, bus je zruseny, tak musim ist taxikom.

Ok ale nist nepriplacam.

Jasne, jasne.

Tak poteseni, bude to pohodlnejsie a rychlejsie.

No rychlejsie to mozno aj bolo ale od pohodlia to malo daleko.

Nakonec sme v aute (toyota pre 5 ludi) boli aj s vodicom jedenasty.

4ludia vpredu a 7vzadu, z toho boli tri male deti pod 5rokov

Na vodicovej sedanke sedel tez pasazier. Proste styl vlada weissa mladsieho s tym, ze nas bolo o kus viacej.

Aby toho nebolo dost, dve deti grcali pocas jazdy. Jedno natlacene pri mne. Nastasti sa vzdy trafilo do sacku.

Cesta az po sisophon uplne nahovno, kedze tuto cestu rozsiruju o dalsie dva pruhy. V buducnosti z toho asi bude rychlostna cesta.

Sofer isol jak divy, trubil, predbihal i ked oproti isli auta.

Po tomto mestecku uz cesta v pohode, bo tu bola aj krajnica po ktorej isli motorkari a ine spomalujuce vozidla.

Mali sme aj jednu obednu zastavku.

Nejedol som nic len som sa celu dobu pretahoval.

Na odpocivadle kopa grilovaneho masa, vtakov.

Po zastavke opustaju vozidlo tri osoby, no nic to nepomohlo.

Okolie niako extra pekne, i ked sem tam policka ale ozaj nic extra.

Pred cielom policajna kontrola, nahodne vyberali auta.

Jasne, ze i nas. No sofer skuseny.

Vybehol k stolceku na druhej strane cesty kde sa kontrolovali doklady a dal policajtovy vsimne a uz sme padili.

Vodici co vsimne nedali, si tam dlho postali.

Vyskakujem spolu s jednym chalanom na odbocke k lucky mall.

Hned na mna tuktuk ale ignoracia.

Mesto na hlavnej ceste samy luxusnu hotel.

Prichadzam do ubytka. Vsetko ok, tak bookujem dalsiu noc ale tentoraz s ranajkami.

Podla recepcnej by mali byt velke som zvedavy.

No problem s booknutim, agoda aj booking hlasil vypredane. Dosla dalsia recepcna, poprehadzovala hosti na zajtra a ostavam v 4dorme.

Tu klima slape, sprcha nic moc ale co clovek chce za 2.5usd

Bus do bkk za 15usd, priamy.

Prieskum mestecka.

Vonku pekne pecie.

V uliciach kopa turistov na bicykloch, par aj na skutroch, no a otravny tuktuk ale tych ignorujem.

Same restiky, parkujem v Khmer Taste Restaurant (odporucane od markoffa i ked skoro 8rokov stare ale odporucal mi to este jeden clovek).

Pivo za 0.5usd, jedlo cenovo ok (pomer cena/porcia). A cloveku daju gratis 0.5l vodu.

Po jedle este za svetla prechadzka po pub street. Tu hned ponuka na marihuanu.

Ulica je plna barov s lacnym alkoholom.

Uz viem preco sa kazdemu kambodza paci (navstivia zvazcsa len toto mesto a mozno este ostrov na juhu). Dobre ubytka, same restiky, bary,,vsetko lacne. Proste idealny svet pre turistov.

Zistovanie cien skutrov, bicyklov a busov do bkk.

Bicykle (2usd/den), skuter (12usd/den) vsade kartelove ceny.

No busy uz nie, na ubytku za 15, inde 10,11,13. V neakej bus spolocnosti za 15. Vsetko ranne priame busy (udajne sa nemusi menit bus na hraniciach).

Zaujali miestne kina.

Siroka buda, stolicku otocene k 4tv kde bezali rozne programy.

Po skype s domovom (cela familia ide na 3tyzdne na sri lanku tak budem obhospodarovat 2domy) opat restika kde som bol aj na obed.

Porcia ozaj velka. Neake miestne jedlo, pork s vajcom a k tomu ryza.

To zapite 4pivami a presun na ubutko. Pub street si necham na zajtra, dnes som vdaka nic moc spanku k.o.

Jasne, ze som free vodu nechal v restike.

4xkolace : 3.5k k
Voda 1.5l : 2k k
Naga angkor hotel, 4dorm, tepla sprcha, ac :2.5usd
Naga angkor hotel, 4dorm, tepla sprcha, ac, ranajky: 3.5usd
Fried rice chicken + 2 male capovane piva : 2.5usd (1.5+1)
Jedlo + 2male capovane piva : 5usd (3+2)

Tot: 0.412s; Tpl: 0.022s; cc: 14; qc: 45; dbt: 0.0239s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.4mb