Siem Reap je zakon


Advertisement
Cambodia's flag
Asia » Cambodia » North » Angkor
February 2nd 2007
Published: February 2nd 2007
Edit Blog Post

How I love thee pineappleHow I love thee pineappleHow I love thee pineapple

Zverzirano krotenje ananasa. Svaka jim cast. In takle okrancljan ananas je edini, ki ga lahko dobis. Navadnega se niti slucajno ne prodaja. Matr, tole bi pa bil sindikalisticni izlet za vse nase sadjarje.
Ah. Kje naj zacnem? Najbolje, da z vcerajsnjim vecerom. I love my life#2.
Po internetni seansi sem poklicala na radio (Gori doli naokoli je sedaj ob sobotah na prvem programu), potem pa sla nazaj v guest house in jim dala za prati svoje perilo. Do sedaj sem ga prala sama, ampak v teh dneh se je nabralo toliko svinjskih - in RES svinjskih - cunj, da je bilo prevec za umivalnik. Pa se ta malo pusca, tako da sploh no go. Baje mi bodo 13 kosov perila oprali za dva dolarja in pol.
Danes pa sva potegnili kar do kaksnih pol devetih, kar je relativno pozno. Je bilo pac treba nadoknaditi. Potem sva se odpravili raziskovati Siem Riep by daylight. Najprej sem se napila zelenega caja in nazrla papaje & ananasa, potem sva sle spet v nek hudo lokalen koticek na kofe. Pot sva nadaljevali severno ob reki in vmes spet zalutali v market, ki se po moje imenuje old market (jaka fora, ampak tukaj je vec marketov, tako da ta ni isti kot night market!). Meni se bo tukaj enostavno zmesalo. Kot kaze, so Kmeri THE pridelovalci svile. Forget Thailand, Francl! Toliko svilenih salov, torbic, itd itd itd nisem videla
Siem Reap watSiem Reap watSiem Reap wat

Eden izmed watov sredi mesta. Hudo lepo.
na kupu nikjer na Tajskem. Ce ne bi bili nekje na polovici poti, bi pokupila pol marketa. Prav vse, vse, vse je enkratno in fantasticno, pa vsi vemo, da nisem niti girly niti fashion victim, kaj sele shopping addict. Ampak tule ocitno pride na dan neka druga plat. Kakor koli ze, da ne bom imela samo introvertiranih izpadov, gremo dalje.
Ob reki sva malo pocili, ker sva bili ze pac fizicno ali vsaj psihicno utrujeni. Jaz sem zacela nekaj fotografirati, k Masi pa je pristopil nek mladenic in se zacel z njo pogovarjati. Bil je prav prikupen Kmer in iz pogovora, ki je bil sestavljen in rudimentarnih angleskih besed in tisocih nasmehov, sva zlozili skupaj, da mu je ime Visna, ima 23 let in je baje ucitelj japonscine, zna pa menda se spansko. Tu se bo najbrz z vzdignjenim prostom oglasil Francl in zcel s svojim sej-sm-ti-reku-da-so-smotani govorom, ampak naj kar takoj povem, da ni model od naju zahteval popolnoma nic, niti nama ni zrihtal kaksnega super ugodnega deala za jutrisnji ogled Angkor Wata ali pa special jewelry purchase. Enostavno je samo kramljal z nama in nama ob slovesu se povedal, da naj se rokujemo, kajti to je kmerska navada.
Lotusovi cvetoviLotusovi cvetoviLotusovi cvetovi

A se to tudi na nasi aranzerski soli ucijo?
Danes sem sploh totalno navdusena nad Kmeri; zdi se mi, da jim iz oci sije cisto nekaj drugega kot Tajcem. Izzarevajo pristnost, skromnost, obubozanost, iskrenost, zgaranost - ali pa to samo pricakujem zaradi profila te drzave, kjer je trgovina z belim blagom oz. s prodajo otrok za drobiz zal mocno prisotna vsakdanjost. Ne vem. Vem samo, da sem se danes tako hudo dobro pocutila med temi ljudmi, da ne pomnim, kdaj sem se nazadnje (v Sloveniji, that is).
Skratka, dalje. Poslovili sva se od Visne in sli se naprej ob reki, najprej na posto po znamke, potem pa na - Silk Fair, ki se ravno te dni odvija tu, zraven Royal gardens. Spet nora scena s torbicami in prikazom pridelovanja svile, caji, sali, mila ... Kupila sem celo nekega mini sloncka in mandija iz svile.
Pot pod noge dalje. Na poti sva vzele sop mini banan, potem pa sva zavili kar nazaj v guest house. Masa je namrec zjutraj malce pogrnila po stopnicah, tako da ji je pocitek prisel prav, jaz pa sem se opogumila za masazo. Jej! Kmerska masaza! Sla sem v bliznji salon in za $6 me je eno uro masirala 20-letna Kmerka. Sploh ne vem, ali naj
Kamboski biserckiKamboski biserckiKamboski bisercki

Can I adopt her?
imam moralnega macka, ker pustim ljudi delati za tako majhen denar, ali naj bom vesela, da sploh kaj zasluzijo. Nisem se se odlocila. Skratka, masaza je bila zelo podobna tajski, le boljsa - kar ne pomeni, da boni za tajsko masazo doma ne pridejo vec v postev! 😊 Po bozanski masazi, ki je potekala z medlem prostoru, oblecenim v odtenke oranzne svile (ah svila), sem se ob pitju zelenega caja se malo pogovarjala z lastnikom ali vodjo ali kar koli salona. Tip mi je malo razlozil, kako nekdo postane maser, mi kazal nek ucbenik hongkongske masaze, vse to v super odlicni anglescini. Menda zna se nekaj francoscine, kar glede na zgodovino drzave ne preseneca prevec. Naj ob tem povem, da znajo tu neprimerno bolje anglesko kot na Tajskem. Svaka jim cast. Definitivno ima to veze s tem, da je tole najbolj turisticno okolje v celi Kambodzi, tako da bomo videli, kako bo recimo v Batambangu (I love this name). Ampak zaenkrat je fascinantno.
No, sla sem nazaj v guest house po Maso, potem pa na kosilo. Spet sva jedli nekaj fantasticnega (pocasi bom ta del zacela opuscati, ker je itak ze samoumeven), potem sva sli do poste, da sem oddala kartice, pa se malo po mestu do nekega drugega guest housea, kjer greva sedaj gledati film Killing fields. Gre za film po resnicnih dogodkih, ki so se dogajali v Kambodzi v casu tiranije Rdecih Kmerov, dejanske killing fields pa si nameravava ogledati v Phnom Penhu. Jaz torej spet visim na netu za $0,75/h in zapisujem svoje Odisejade, Masa pa je sla po karte za ladjo do omenjenega Batambanga, kamor odrineva pojutrisnjem ob 6h zjutraj. In ker nama to ni dovolj, greva sedaj, pred filmom, se po bicikle, ker greva jutri zares zarana - ob pol sestih - v 7km oddaljeni Angkor Wat. Zakaj tako zgodaj? Ker je soncni vzhod tam menda nuja. In do kdaj bova tam? Do soncnega zahoda, ki je spet nujen.
Yup, life is still good. Danes sem malce boljse volje kot vceraj, najbrz zato, ker sem stusirana, nahranjena, dokaj urejena in se ne prekladam z vlaka na bus in trajekt in taksi. Najbrz bo kaj na tem.
Do naslednjic, torej.

PS: Mami, upam, da tistega paketa nisi ravno presnofala spredaj in zadaj. Ce me ni doma, to se ne pomeni, da je posta na moje ime tvoja lastnina. 😊 Sicer pa najlepsa hvala za info, me je prav prijetno presenetilo.
PPS: Ana, dirty details ti pa ne uidejo ... 😊 Cakam na reciprocnost!

Advertisement



2nd February 2007

Živ
Sej bi stokala in jamrala, kolk sem vama folž, ampak mislim, da je brez veze. Slike so pa božanske, res. No, rada bi vaju lepo pozdravla, tako da prenesi še Maši. Kokr se da mal pre ekiram tvoj blog, ker je fantasti en. No, zdej pa res pišem tko, k da kej ho m od tebe:) Loh mi pa prineseš kej iz svile, k smo že pr tem:) Drga pr nas kar ok. Ti si na plus 30, jaz pa planiram smu anje:) vse ma svoj ar. vsekakor pa glede na tvoje pisanje upam, da mi tajska ne uide. Aja, revija lepo napreduje. ampak ko prideš nazaj, te bomo takoj okupiral:) tako da se pošteno spo ij pa poslikaj kakšno invalidsko tematiko. dokler nimaš vsaj za deset lankov o tej temi materiala, mi ne hodt nazaj:) ok, punci, fajn se mejta. žal mi je, da nisem z vama k takrat v Kanadi:( to je vsekakor ena lepših izkušenj ajde
5th February 2007

invalidska tematika always on my mind :) predajam pozdrave masi in te prav lepo soparno navduseno pozdravljam nazaj :)

Tot: 0.337s; Tpl: 0.012s; cc: 16; qc: 72; dbt: 0.1526s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb