Kratiesta

Asia » Cambodia » East » Kratié
December 5th 2006
Published: December 5th 2006

Kambodzan ja Laosin raja ei ole viela ylittynyt.

Olemme parin Phnom Penhissa vietetyn yon jalkeen paatyneet pariksi yoksi Kratie nimiseen paikkaan. Tana aamuna hypattiin mopojen kyytiin ja kaytiin katsomassa delfiineja. Onni oli meilla myota ja onnistuttiin nakemaan useampi alueella eleleva Irrawaddy jokidelfiini. Katja oli niin innoissaan asiasta, etta ilmoitti kokemuksen voittavan jopa Angkor Watin. Meikalainen kylla taisi saada pikkasen isommat tykytykset Angkorista, vaikka Delfiinien nakeminen oli kylla hienoa.

Delfiini spottauksen jalkeen kaytiin paluumatkalla katsomassa taas vaihteeksi temppelia. On se kumma, etta niita tarvitsee aina rakentaa kaikkein korkeimpien kukkuloiden huipulle. Reidet maitohapoilla, naama punaisena ja paidanselka hiesta markana ei oikein jaksa arvostaa pikkuruisen temppelin kauneutta. Reissun paalle oli ihan pakko vahan levahtaa hotellihuoneessa. Raskasta raskasta raskasta...

Huomenna vietetaan sitten itsenaisyyspaivaa matkustamalla bussilla+veneella+bussilla+veneella Laosiin Don Det nimiselle saarelle.

Temppelin seinamaalauksiaTemppelin seinamaalauksia
Temppelin seinamaalauksia

Kuvaus helvetista.

Toinen kuvaus samaisesta paikasta.

5th December 2006

kukkuu
Hyvää itsenäisyyspäivää (huomenna) tyttelit! Täällä sataa vettä ja on pimeää ja synkkää. Että kesää ja teidän Suomeen tuloa odotellessa :o)

Tot: 0.137s; Tpl: 0.009s; cc: 22; qc: 95; dbt: 0.0975s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb