Φαουντ Φακτ. Κάτι μαγικό.

Burma's flag
Asia » Burma » Mandalay Region » Bagan
July 29th 2014
Published: August 2nd 2014

Στη σκάλαΣτη σκάλαΣτη σκάλα

Φαουντ. Το μαγικό
Bagan. Μια αρχαια πόλη της Μπούρμα που σκόρπισε 4000 βουδιστικους ναούς όταν ήταν στα φόρτε της απο τους οποίους σωζωνται οι μισοί. Μπορείς να περιπλανηθεις, να χαθεις, να βρεθείς, να νιωσεις, να θυμηθείς, να ξεχαστεις. Τέτοια κάναμε και εμείς. Νωρίς το πρωι , αργά το απόγευμα. Το λιοπυρι δεν χάριζε. Ηταν στιγμές που μόλις έδυε, απλωνοταν σκοτάδι. Και κάπου εκει στο σκοτάδι, στα δέντρα, στους ναους ερχοταν οι ανατριχιλα και το πετάλι πήγαινε πιο γρηγορα. Ήθελες το ποδήλατο να γινόταν μηχανάκι και να σε πήγαινε μια ωρα αρχυτερα.
Δεν θα χωρούσε κάμερα την ομορφιά του, σίγουρα όχι το δικο μου ταμπλετ αλλά ανεβήκαμε σε ενα σημείο ψηλό για να μαγευτουμε απο το αρχαίο των ναών και απο το παντοτινό του ουρανού. Και έτσι έγινε.

Στην ποδηλαταδαΣτην ποδηλαταδα

Στη δύσηΣτη δύση
Στη δύση

Φαουντ. Την ηρεμία

Tot: 0.124s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb