Armensko - suhrn, naklady


Advertisement
Armenia's flag
Asia » Armenia
July 24th 2019
Published: July 25th 2019
Edit Blog Post

Uplne genialna krajina, pekna priroda, no hlavne velmi priatelsky ludia.

Po irane to bolo jak keby som sa dostal z pekla do neba.

Autostop velmi lahky, i ked z jerevanu som siel marsutkou.

Sem sa isto vratim, bo je tu co pozerat.

Nuz len ma sklamalo znacenie tur.tras. tie su znacene len na zaciatku a potom nic. Chodniky taktiez neprechodene, miestami totalne zarastene.

MEGHRI

Povinna zastavka po irane, kde clovek dostane do zil alkohol a konecne sa moze kochat peknymi zenami.

V dedinke vsak neni co robit. Vyslap na pevnost (jedna veza) ok s fajn vyhladom. Proste tu sa len pije.

Ubytko

Haer b&b - postel v obyvacke, share sprcha. Najskor to vyzeralo fajn ale v noci strasne teplo a ziadny fan, sprcha obcas tepla obcas studena voda. Max na noc je to tu ok. Vecera dobra, len si treba vypytat aj aperitiv. cena 4500d

KAPAN

Fajn mestecko na relax ale nic extra tu neni.

V blizkosti je pevnost halidzor . Tam som sa uz nedostal bo som bol ko.

Klastor vahanavank ten fajn ale cielene by som sem nesiel. Tak isto na pevnost baghaberd, kde su len hradby ale vyhlad fajn

Ubytko

Darist hotel - singel, private kupelka, tv
Izba s kupelkou, tv. Je tu i restika, daju sa dokupit ranajky. Tie za tu cenu dostacujuce. Fajn ubytko, odporucam. Cena 5000d

GORI

Moj cierny kon i ked sa to mozno z denniku nezda. Prijemne male mestecko s ok namestickom, peknymi spicatimy horami hned cez rieku a super zahradnou restikou turbaza.

Vystup na blizky kopec ok, ale vyhlad ziadny vau. No cesta hore pomedzi cintorin a spicate hory super. Kamenny kostolik co je v mapach nic moc ale cesta paradna. Bacha nie vsetky trasy v mapach existuju.

Ubytko

aregak b&b - 4dorm, share sprcha
Velmi prijemne ubytko, so super majitelkou. Jednoznacne odporucam. Cena 4500d

TATEV

Vela kriku pre nic. Klastor vobec neni hodny tolkeho ospevovania. Fajn je akurat lanovka ale ako cielene by som sem nesiel. Tura bola otras. Zaciatok ku klastoru anapat, ten lepsi nez tatev, ok ale dalej konec sveta. Trasu do halidzor odporucam absolvovat len s macetou.

KHNDZORESK

Prijemne skalne mestecko s dlhym lanovym mostom avsak samotna dedina onicom.

SEVAN

Mestecko len na prespatie, nic tu zaujimave neni.

Blizke jazero sevan pekne ale ak clovek caka neake miesto na oddych na plazi, bude sklamany. Plaze su tu neni.

Klastor sevan totalne turisticky ale fajn.

Cestou som mal zastavku na cintorine noratus, ten velmi fajn a kostoliku hayravank. Ten je pre mna uplna jednotka co som videl v armensku. Maly, umiestneny na skale nad jazerom. Uplna paradicka, len miestny knaz z turistov neni moc nadseny.

Ubytko

Dream house and hostel - private dvojpostel, share sprcha, kuchynka
Mal som pre seba cely byt v mestecku sevan. Odporucam. Cena 5000d

JEREVAN

Na prvy moment som toto mesto nemal moc rad. Kvanta ludi ale neskor som si ho oblubil i vdaka dvom vecerom s fajn cs.

Clovek tu ma dost moznosti vyzitia. Len ako vravim vsade kvanta ludi.

Mimo hladacik ludi je vardavar park a tiez english park bol fajn (ale opat zasluhou cs)

Ubytko

welcome friend hostel - share sprcha na chodbe, ac, ranajky
Som cakal fajn ubytko na socializaciu ale boli tu zvacsa dlhodobo byvajuci ci skupinky sikmakou resp osamelych turkov, azerov co si sem (do mesta) dosli zapichat. Inak ok ubytko aj s fajn ranajkami. Len do sprchy sa muselo ist cez vonkajsiu chodbu. Cena 3350d

DILIJAN

Totalna diera, kde neni co robit. Ospevovana svajciarska ulicka je len par (doslova) peknych domcekov.

Tura skywalking velmi narocna hlavne na orientaciu kde ziadne znacenie a neskor ani ziadna cesta. Vyhlady ok ale ako poznamenal cech co som stretol v sevane, len travnate kopce.

V okoli sa podla tur.info centra daju robit i ine tury, no tie som nedaval, stacilo mi jedno trapenie.

Ubytko

Eco house and rest
Tu ma neubytovali, bo vraj su full. Domaci bol nie moc priatelsky a celkovo ubytko vo mne nezanechalo dobry dojem. Isto tu nebyvat.

Green garden gh. Private izba, share kupelka, kuchynka. Tu mi velkoryso dali zlavu az 2000d, no potom co som cenu porovnal s booking, tak realna zlava bola asi 200d. Inak ubytko fajn, prakticky som mal pre seba cele vrchne podlazie. Vecera ok ale nic extra. Cena 5500d

NAKLADY

armensko ( doprava stopom ) - 13dni

1€ = 531,91d (d = armensky dram)

Doprava : 1300d
Jedlo : 24.77€ + 66 650d
Ubytko : 24.39€ + 44 500d
Vstupy : 10.14€ (lanovka)
Ostatne : 3.38€ + 2200d (suveniry,…)

Spolu : = 62.68€ + 114 650d = cca 280€





Advertisement



Tot: 0.058s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 27; dbt: 0.0326s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb