Let it snow

Antarctica » Antarctica
March 11th 2008
Published: March 11th 2008

Hallo allemaal.
Allereerst bedankt voor al jullie reacties, leuk om te lezen!
We hebben ondertussen twee sneeuwstormen overleefd maar nu is het weer koud (-15C) en zonnig.
Na een dag in het ondergrondse winkelcentrum (30 km (!!) winkels en eettentjes) hebben we een film gekeken op Imax formaat, The Spiderwick Chronicles, een sprookjes film. In deze bioscoop waren wel 20 zalen maar druk was het bepaald niet. Toen we uit de film kwamen werd duidelijk waar alle Montreallers waren... thuis. We kwamen middenin een sneeuwstorm, nog nooit zo iets gezien! Sneeuw tot knie hoogte en autos moesten uitgegraven worden of ze wachten tot het voorjaar. Zie foto's. Er is zoveel sneeuw gevallen dat de shovels en vrachtwagens de sneeuw buiten de stad storten maar het werk niet aan kunnen. Lekker ploegen door de sneeuw dus.
Verder zijn we druk op zoek naar een apartement wat veel tijd in beslag neemt. Zo leren we de wijken een beetje kennen en reizen van west naar oost met de metro of met de benenwagen. We hebben nu een leuke op het oog maar er is iemand die eerste keus heeft, dus duimen maar.
Arie is weer herstellende en probeert een baan te scoren.
Veel liefs weer en tot snel, Aar en Inke.

12th March 2008

Hoth
Hee Aar en Ink, alles weer een beetje in het hakie? Spannend met dat appartementje. is er veel keus in Montreal of valt dat tegen? Het lijkt daar trouwens wel op Planet Hoth uit Star Wars V. Je weet het, als je nog eens ergens vast komt te zitten in een blizzard, snij een Tauntaun open en kruip erin, overleven doe je het dan zeker.... Veel succes met de zoektocht naar het ultieme Penthouse. Dikke kus, Bob
12th March 2008

De één gaat voor de kou, de ander.....
Arjan, Leuk weer eens wat van je te horen/lezen/zien. Dat je de move hebt gemaakt naar Canada is wel kikke man! Hoop nog veel leuke tales van je te lezen. Keep in touch. Enne, a.s. zaterdag gaan wij lekker naar de zon...Cuba...+30. Wij gaan dus bakken terwijl jij loopt te bevriezen. Alles heeft zo z'n voor en nadelen. Veel plezier en geluk. We blijven jullie blog volgen. Later, Rob en Helga ut Noortuk.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb