Antarctica, de foto's deel 2

Antarctica's flag
Antarctica » Antarctica » South Shetland Islands
February 6th 2013
Published: February 6th 2013

Zoals beloofd op deze blog meer foto's van Antarctica.

Deze blog toont onze klim en klauter activiteiten aan land, het kajakken tussen de ijsbergen door en de moeizame tocht met het zeiljacht door het ijs.

Maar om aansluiting met de vorige blog te vinden eerst nog even een Leopard seal op een ijsschot ( die zeehond die niet alleen pinguins opeet maar ook rubberbootjes stukbijt) en een walvis.

Uiteindelijk zie je hoe we weer veilig in de thuishaven komen, via het Beagle kanaal terug in Ushuaia .

In de volgende blog beelden van de bergen van Patagonie, en van een van de moeilijkste rotsklimwanden ter wereld, de Torres del Paine.

6th February 2013

Ha
Ha Yvonne en Leo! Fijn weer wat te vernemen van jullie! Ik kan de teksten van de foto's lezen, maar wordt wel nieuwschierig naar de foto's zelf. Mogelijk zijn ze morgen in de kadertjes aanwezig. Fijne reis weer verder, liefs Wieke
7th February 2013

wat een geweldige foto's! Je kan wel zien dat jullie GENIETEN. Groeten van "je liefste buuf"
7th February 2013

indrukwekkend!!!!
ik heb foto's wel goed kunnen zien en ben weer erg onder de indruk!!!! groet Mi
10th February 2013

Herman en Yvonne
Hoi Yvon en Leo, Ziet er spectaculair uit hoor !! Leuk dat jullie ons een berichtje hebben gestuurd op FB. We gaan jullie volgend. Hele fijne reis verder en tot horens !!! XXXX Nichtje
13th February 2013
...komen we weer veilig terug in Ushuaia . Einde van een ruige, fantastische tocht.

Wat een fantastische foto's! Genoten van jullie blog. Wij nemen, zeker na jullie foto's van windkracht 8, volgende keer toch weer een grotere boot!
14th February 2013

Alweer wauw!
Wauw, wauw, wauw en Happy Birthday Yvonne! Wat een spectaculaire foto's. Geniet lekker verder, liefs Marije p.s. hier ligt ook een klein beetje sneeuw... ;-)

Tot: 0.104s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 61; dbt: 0.0586s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb