Erste Woche Madagaskar

Africa
June 13th 2012
Published: June 21st 2012

Wir sind nun seit einer Woche in Madagaskar und haben schon viel gesehen und erlebt: 7.6. Wir bringen das Auto zurück und erleben eine unliebsame Überraschung: wir müssen den Pannen-Reifen, den wir ja flicken liessen, bezahlen. Weil er bei Übernahme des Autos neu war und nur die abgenutzten Millimeter angerechnet werden, ist der Preis entsprechend hoch. Wir diskutieren noch, aber sie halten u... Read Full Entry

Photos are below

29th June 2012

wider mau es hallo
liebi eva, sarah, anna lea, david u marco (und simon?) öji brichte u föteli packe mi u wecke ds fernweh i mir. "irgendeinisch" sägi mir. danke, dass dir öji erläbnis samt föteli mit üs teilet - fröje mi scho uf di 1000 angere föteli wo dir nid heit postet. d giele frage ab und zue nach öich. si wohne itz 3 wuche bi habeggers u si heis sehr guet dört. letscht wuche het üs d helene es paar tag uf italie ads meer iglade. das isch ersch mini 2. stranderfahrig gsi u de buebe ihri erschti. es isch super schön u interessant gsi. ds einzige woni äuä david-ähnlech empfinge isch "iheimischs" ässe - s het dört sehr viu meeresfrücht, fisch u süsch für üs ungwohnts gäh... das schränkt sicher mini "reisetouglechkeit" i - weni de irgendeinisch cha GAH - aber wes der david schafft sogar mit eme ganze fisch z schlag z cho (s tschuderet mi grad) de überläbi das sicher de o mau. ((-: häbets guet u häbet sorg! fröie mi uf öich. glg doro

Tot: 0.131s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 53; dbt: 0.0572s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb