Super korte update


Advertisement
Africa
July 26th 2009
Published: July 26th 2009
Edit Blog Post

Even een super korte update want heb nog 5 min..
Inmiddels ben ik weer beter...jaja ik dacht ik wil het echt afrika gevoel beleven dus ik ik neem er even malaria bij...gelukkig de milde versie dus na een stuk of 18 pillen per dag gedurende 3 dagen was ik er weer bij 😉 stroom viel wel twee keer uit in het ziekenhuis, noodgenerator, huh wat is dat? nou lekker..gelukkig lag ik niet op de operatietafel...zit ik daar op de gron in het lab te wachten op mn bloedresultaten (viel half van mn kruk dus vond de grond de veiligste optie) komt die dokter me toch even lekker een potje flirten, als je ergens niet op zit te wachten in zo'n toestand..dat hij het zo jammer vond dat hij mij dan niet meer zou zien, mooie naam,blabla...uiteindelijk bleken de resultaten al 1,5 uur klaar te liggen (naast mij zelfs) was meneer even 'vergeten' te vertellen, jaja...ontslaan die hap!!
nu net terug van Mole national park, echt super! oog in oog gestaan met een paar olifanten..word je wel even stil van..verder nog apen, herten, en vele andere dieren gezien, was tof!
's avonds sliepen we in een dorp met paar een paar inwoners, s avonds bij heldere hemel was het echt super, wat een sterren!! zaten we daar met ons bakje rijst en kampvuurtje, lantaarn uit ..leek wel alsof je ze zo uit de lucht kon pakken! 4 vallende sterren gezien waarvan 1 echt bizar groot! met soort van vuurknal aan t einde, echt tof!
over 4 uurtjes gaan we weer terug naar de hoofdstad om daar ons visum op te halen, we gaan namelijk een week naar nigeria om daar een aiesec congress mee te pakken, moet wat worden met al die afrikanen!! (ik zal oppassen voor t regelement thomas, bedankt voor de tip :P..)
inmiddels ook al het bekende drie weken voedsel dipje gehad: wat zouden we graag het witte brood en de rijst intuilen voor een goede salade met geitenkaas, honing, tomaat, komkommer..tsja zo konden we nog wel even doorgaan!
na nigeria op naar volta regio om daar op een schooltje te helpen, ben benieuwd!
busritten zijn trouwens hier niet echt een pretje met al die onverharde wegen..maar zat laatst klem tussen twee 'vrij gezette' tantes, dus kon geen kant op en was wel zacht dus prima te doen, alleen warm..
net trouwens wel de portemonnee van emma gestolen, maar had net vrienden gemaakt toen ik op mijn tas stond te wachten en een van hen heeft ons geholpen, en uiteraard hebben wij m weer terug!! er was alleen 10 euro uit en alle pasjes zaten er nog in: Tsjakka!! had emiel gezegd :P
gisteren ook even een duik in een zwembad kunnen nemen, mocht wel na drie dagen geen douche te hebben gehad...tsja...maar nu dus weer helemaal schoon haha
werden wel gek van de nederlanders daar bij dat park, god wat kunnen zij (wij dus eigenlijk, maar noemen ons dan liever geen nl'er) zeuren!!! apart volk :P
kon t weer niet laten en heb al wat souvenirs gekocht, paar kleine trommeltjes aan een sleutelhanger, ach waren mr 0,50 euro ...dan mag het!
de tijd zit er nu echt op..
Groetjes!!

Advertisement



29th July 2009

hey!
hey wauw wat een verhalen weer!!! klinkt net zo enthousiast als marjo echt leuk om te lezen! heel veel plezier nog daar!!!

Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0554s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb