Lushoto - Tanzanijske alpe


Advertisement
Tanzania's flag
Africa » Tanzania » East » Lushoto
September 22nd 2014
Published: March 25th 2015
Edit Blog Post

Nakon duge vožnje po zastrašujućim serpentinama krajolik je potpuno prestao izgledati afrički već je puno više podsjećao na Alpe. Lushoto je maleni gradić u dolini okružen planinama. Klima je puno svježija nego u ostatku Tanzanije, a raslinje sačinjava uglavnom tipično alpska crnogorica. Čak je i turistička infrastruktura odlučila igrati na tu kartu pa većina hotela i guesthouseova je izgrađena u alpskom stilu. Iako mi se ponudilo nekoliko vodiča i ponudilo me odvesti na najviše brdo gdje se nalazi vidikovac pod izgovorom da sve vrvi banditima, mjesta u kojoj sam odsjeo, stari Grk koji ovdje živi već 30 godina me uvjerio da mogu potpuno sigurno i prošetati sam.

Nije bilo teško pronaći stazu prema vrhu, a hodanje je bilo vrlo ugodno kroz hlad visokih jela i borova. Posebno simpatična su bila mala sela kroz koje staza prolazi sa hrpama znatiželjne djece koja bi me pratila dio puta. Pogled s vrha je oduzimao dah. Vidikovac je na oko 2000 metara i gleda ravno u daljinu sve do beskrajnih tanzanijskih stepa. Naravno nije bilo nikakvih bandita, samo jedan čovjek koji me zaustavio s nekom kutijom i rekao da ima nešto za prodati. U kutiji je bio živi kameleon kojeg je nudio za svega 20$ jer mu je netko rekao da će bijelac biti sigurno zainteresiran. Koliko god kameleon bio zanimljivi kućni ljubimac, morao sam ga razočarati i odbiti.


Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement



Tot: 0.235s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 50; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb