Terug naar Zuid-Afrika (1)

South Africa's flag
Africa » South Africa
February 17th 2016
Published: December 26th 2015

Terug naar Zuid-Afrika

Doordat we een flinke vertraging hadden bij ons vertrek uit Kaapstad in april 2015, kregen we een schadevergoeding van de KLM. En niet te geloven, dat was een hoger bedrag dan de tickets gekost hadden. Ja en dan zit er niets anders op 😊, dan maar weer een vakantie te boeken! De vraag is dan wanneer en waarheen. Waarheen: nou natuurlijk nog een keertje naar Zuid-Afrika, dat is tenslotte goed bevallen. Wanneer: uh, 60 jaar worden in zo'n mooi land is een goede optie, toch?!

We waren super tevreden over wat Riksja ons voorgeschoteld had vorige keer, dus we besloten maar weer met hen in zee te gaan! Na een mailtje naar Lotte volgde al snel een telefoongesprek waarin ik vertelde wat we graag zouden willen en al snel kwam daar een voorstel uitrollen. Na wat bijstellen was het plan oké en ging Lotte aan de slag met regelen. Nu is het kerst en is alles geboekt, de reissom betaald en moeten we alleen nog de komende 8 weken aftellen!

Hieronder staat het reisschema! We hebben er al helemaal zin in!

Voor het geval het bovenstaand schema niet leesbaar is, heb ik foto's gemaakt van het schema, mogelijk dan wel leesbaar!

Het is nu woensdag 17-02-2016 Nog de laatste klusjes doen en dan zijn we helemaal reisvaardig voor morgen!

Tot: 0.389s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 55; dbt: 0.1429s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb