Na een lange reis veilig in Johannesburg

South Africa's flag
Africa » South Africa
July 23rd 2019
Published: July 23rd 2019

zo, dat was me de reis wel! Iets te laat vertrokken, maar door windje mee keurig op tijd geland. Ik had nog nooit zo lang in een vliegtuig gezeten, maar alle complimenten aan KLM. Keurig verzorgde maaltijden, dekentje en kussentje en genoeg films en muziek om je niet te vervelen.

Toen we eenmaal door de douane waren hadden we vlot onze bagage. Even later ontmoeten we onze Zuid-Afrikaanse reisleider Paul, aardige man en de groep is vast ook leuk, nog niet zoveel mee gesproken, maar zo te zien van alle leeftijden war. Wordt vast leuk.

Het hotel is een enorm complex met als huisjes geschakelde kamers, we hebben een keurige ruime kamer.

Morgen gaan we Johannesburg verkennen en een stukje van Soweto, er zijn recent onrusten geweest dus we mogen niet overal komen. Tja dat is ook Zuid-Afrika.

We kijken uit naar wat we allemaal gaan meemaken.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0356s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb