Intro to the next Trip

Additional maps: Deel 2

Image00005Image00005Image00005

Kapama 2013

Inleiding

Ik weet het : het is ontzettend lang geleden. Veel te lang.

Wat niet betekent dat we de hele tijd in ons holletje zijn gekropen, maar toch…

Na Malawi is ons volgend project – IJsland – helaas in duigen gevallen (een hapering met de gezondheid 1 ween voor vertrek L), en we zijn nog even kort naar Sicilië (04/2016) en Kroatië (10/2016) geweest. De respectievelijke blogs zijn echter in de steigers gebleven. Daar zal ik bij gelegenheid nog wat moeten aan doen.

Nu zijn we vertrokken voor het volgend project : Zuid-Afrika.

“Maar daar zijn jullie toch al geweest?” hoor ik jullie zeggen.

Juist ! Maar het is geenszins de bedoeling er een ‘copie conforme’ van onze trip van 4 jaar geleden van te maken.

Nu reizen we er naartoe samen met Jan en Kitty, die staan te popelen om het land te ontdekken.

Na een aanloop in de wijnlanden, Hermanus en de ‘Moederstad’ gaan we een heel andere kant op : Cederbergen, Augrabies Falls NP, Kgalagadi NP… (Deel 1)

Na een binnenvlucht van Upington naar Jo’burg/Pretoria staan nog Madikwe, Pilanesberg, Tzaneen en Kruger op het programma. (Deel 2)

We hopen heel wat mooie kiekjes te kunnen trekken en leuke verhalen te kunnen posten. Als voorsmaakje, enkele foto’s van onze vorige Zuid-Afrika trip. (zie ook de blogs van onze vorige ZA-reis )

Tot binnenkort !

6th September 2017

fijne reis Philippe!

Tot: 0.216s; Tpl: 0.018s; cc: 14; qc: 89; dbt: 0.0369s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.5mb