Zweiti Teil

Africa » South Africa » Western Cape » Cape of Good Hope
February 15th 2010
Published: February 15th 2010

Welcome zum zweiten Teil unseres Abenteuers. Die Zeit vergeht wie im Fluge und wir sind bereits seit ueber 3 Monaten hier. Diesmal findet Ihr unten die Geschichten vom New Years Eve, PicNic, Geburtstagsfest, Ausflug nach Knysna und Kap der guten Hoffnung - sowie erstmals TIERE 😊 Viel Spass beim lesen und/oder Fotos anschauen (dieswmal knapp ueber 50) New Years Eve Neujahr verbrachten wir ... Read Full Entry

Photos are below

Ronnies ShopRonnies Shop
Ronnies Shop

Der Laden lief nicht. Da haben seine Freunde 1 Wort hingeschrieben und seither laeufts :) Der Laden ist Kult
Cape PointCape Point
Cape Point

Mit unseren Schweizern Freunden aus Knysna (eigentlich aus Kuesnacht a Rigi) sind wir zum Kap runter gefahren.
So weit weg ..So weit weg ..
So weit weg ..

Am suedwestlichsten Punkt Afrikas
StrausseStrausse
Strausse

Guter Schnappschuss der wildlebenden Strausse!
BaboonsBaboons
Baboons

Paviane sind super agressiv und auf Klautour.. Soviel wie moeglich den Touristen wegnehmen. Von uns haben sie nichts gekriegt :)

16th February 2010

Wieder einisch super Phöteli:-)
Lieber André, liebe Ramona Eifach geniali Phöteli, SA gseht traumhaft us und mer gseht, dass ihr scho vili gueti Lüt käneglernt händ! Ramona, gsesch uf de Photene wienes Model us, du wirsch ja immer schöner! (André, du natürli au;-) Feste Umarmung aus dem -13 Grad kalten Luzern (ist grad "Güdis-Zischtig" und die Fasnacht Tag und Nacht im Gang:-) Sileia
24th February 2010

au der Zweiti Teil isch top!
liebe andre, liebi ramona mer händ mega der plausch a eune föteli und de gschichte derzue. näb de schönheite vo SA zeiget's au vil us euem tägliche läbe. Me gset dass ir's guet händ zäme und au mit land und lüt und tier! gnüsset der summer, bi eus isches nach froschtige wuche äntli wider über null worde und hüt sind is 11 grad scho fasch wie früelig vorcho. mir freued eus uf der Dritti Teil, bis denn ä gueti zyt und liebi grüess ruth+hansruedi
25th October 2010

Sali Ramona und André
Ich Danke eu für die viele super Reportage und die wunderschöne Föteli. Es isch lässig alles mitsverfolge vo euere Internetsiete. Ich chume richtig heiweh nach Afrika über. Für nächscht Johr hät d Natalie und ich wieder ä drü wüchigi Afrikareis planet. Freu mi jetzt scho druf. Ich wünsche eu no tolli Erläbniss , Fründschafte, und en guete Flug zrug ii euses chlieses Schwitzerländli. Vergesset eu nüd warm azlege, bi eus isches grusig chalt. Grüessli Rita und Fämely
Dinner location

haha..gnau s'gliche foti hani au =)
Birthday Dinner 2

mier hend de glichi platz gha =) nume sind mir ned sooo verliebt xi =) hahaha
Ronnies Shop

jaaa, de hemr au xeh, route 62, right?? =)

Tot: 0.12s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 62; dbt: 0.0657s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb