Een 'Bolleke' onder de Tafelberg

Array
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom

Comments only available on published blogs

15th October 2013

Prachtig toch ....
Beste Philippe en Ingrid, vol nostalgie en met veel plezier naar jullie verslagen en foto's gekeken van wat ik mijn tweede vaderland noem. Zijn zelf op al deze plekken geweest, de Kaap zelfs twee maal, en waren in 1993 zelfs één van de eerste bezoekers van café "den Anker" dat toe juist open was gegaan aan het Waterfront, wat toen nog veel kleiner was dan nu. Zijn twee jaar geleden met veel geluk toch naar Robbeneiland geweest (lang op voorhand reserveren is een must !), en toch wel een aanrader, zo krijg je nog veel meer respect voor "Madiba" , koosnaam van Nelson Mandela. Ondertussen nog verschillende mensen op weg geholpen naar ZA met tips etc, en allen waren na terugkomst razend enthousiast over dit wondermooi en aangenaam land ! Zelfs onze vast reisvrienden willen absoluut terug. Binnen een goede maand gaan wij voor een dikke 3 weken naar Laos en Thailand, weg van het miezerige België ! Nog prettige dagen grt, Geert
26th October 2013

foto's
Waw Philippe, die foto's zijn echt prachtig !

Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0285s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb