Mokuti Etosha Lodge

Namibia's flag
Africa » Namibia
April 30th 2018
Published: May 1st 2018

We rijden al voor achten midden in het park. We zijn er vroeg bij. Dan moet er wat meer te zien zijn. Enkele kudden antilopen, een leeuw die majestueus van achter een bosje wegloopt, echter op 100 meter afstand, een paar hyenas die kennelijk de overblijfselen voor hun rekening nemen, een paar wildebeesten. Ook deze dag niet rijkelijk bedeeld. Het park is ook zo verdomd groot. Door de regen is het gebied waar gegraasd kan worden natuurlijk behoorlijk uitgebreid. Nog naar een uitkijkpunt gereden dat zicht geeft op de zoutpan. Een onafzienbare vlakte ter grote van een paar provincies in Nederland bij elkaar waar geen grassprietje groeit. Nog een laatste waterhole waar zebra’s en bokken rondlopen. Koffie gedronken en het park uit. De Lodge heeft een schitterend zwembad en het weer, o ja het weer is vanzelfsprekend goed. Zonnetje, 29 graden en een verkoelend windje. Zelfs de avonden blijven nog prima op temperatuur. Vest of trui niet nodig. We gaan een beetje terugschakelen met eten. De maaltijden zijn zo overvloedig en goed dat je constant in de verleiding wordt gebracht. Full english breakfest nemen we al lang niet meer. Er zijn wel altijd heerlijke salades. In de lodges zijn de diners bijna altijd buffet. In het begin van de reis waren we op plekken waar voor ons gekookt werd en je een bord kreeg wat altijd heerlijk was.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0249s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb