Mowani Mountain Camp - Toko Lodge

Namibia's flag
Africa » Namibia » Damaraland
June 12th 2018
Published: July 15th 2018

Om 8.30 zitten we weer aan het ontbijt met prachtig uitzicht over Damaraland. Na het ontbijt wordt de auto ingepakt en gaan we richting Twyfelfontein. Aangezien er meerdere gidsen zijn is het niet noodzakelijk om te reserveren. Bij aankomst kunnen we meteen op pad. Het is een korte wandeling tot aan de rotstekeningen. De gids vertelt over het ontstaan van de naam Twyfelfontein en vervolgens lopen we langs de verschillende rotstekeningen, die voornamelijk dieren voorstellen. Sommigen zijn heel duidelijk, anderen zijn al wat vervaagd. De natuur mag hier gewoon zijn werk doen, de tekeningen worden dus niet geconserveerd. Na deze interessante rondleiding rijden we naar de organ pipes, die dichtbij gelegen zijn. We betalen een entreeprijs en lopen de kleine kloof in waar deze steenformaties te bewonderen zijn. Aansluitend rijden we door naar Khorixas waar we lunchen bij het iGowati Country hotel. Het is daarna nog een kleine twee uur rijden naar Toko Lodge, zuid van Etosha. Hier sluiten we de dag af met een afrikaans dinerbuffet, met wild, groente en mieliepap. We zitten nog even bij het kampvuurtje en besluiten dan ons bed op te zoeken.

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb