22.den - Essaouira


Advertisement
Morocco's flag
Africa » Morocco » Marrakech-Tensift-El Haouz » Essaouira
December 20th 2017
Published: January 1st 2018
Edit Blog Post

Na ranajky kupena marocka loksa a smer plaz.

Tu len lehnenie a citanie knihy.

Slnko dobre pieklo ale fukal studeny vietor, nakoniec som sa musel obliect a v plavkach som vydrzal len neaku tu hodinku.

Po dlhom relaxe smer bus stanica na opacnej strane mesta. Tu zistene,ze bus smer agadir ide po 10/00 kazdu chvilku.

Cestou nazad sa este zastavujem na polievku, ktoru zapijam s cajom. Zrejme ma tu natahli na cene, bo ked mi vydaval 5dh uplne ich smaril na stol.

Na ubytku mensi oddych a opat smer plaz a zapad slnka.

Zapad uplne super, po zapade prechadzka skoro az na koniec plaze.

V prechadzke pokracujem aj po nocnej medine. Tu zapadam na swaramu, donisli mi ju bez hranolek a bola aj volaka mensia. Nuz tak to je ked clovek ide jest v turistickej zone.

Pupek chce teda este jest, opat idem na ulicu Al Massira Al Khadra, kde som si vcera vyhliadol cukraren skoro hned na zaciatku ulice.

Davam si dva super zakusky, ktore zapijam kavou s mliekom.

Pri plateny neviem ci ma chceli natiahnut abo sa len pomylili ale najskor mi na kalkulacke ukazovali 28 (ang nevedeli), potom ked som sa zamracil jeden z obsluhy nieco hovoril druhemu co mi ukazoval cenu a ta sa hned scvrkla na 15dh.

Samozrejme pupek uz natlaceny ale ako som tak isol okolo rybara, kde som jedol minule, musel som sem proste ist znovu a davam si nalozit mix.

Ten nelenil a nalozil mi strasnu velku kopu ryb a este aj polievku. Ledvaj som to do seba natlacil, mimo polievky tu som uz fakt nezvladal.

Prichadzam na izbu a len odfukujem, normalne ma bolelo brucho z tolkeho jedla.

naklady (1€ = 11,0349dh dh=marocky dirham)

vyber 1000dh = 90,63€

voda 1,5l : 5dh

placka : 3dh

harira, caj, placka : 15dh

swarma : 20dh

2xzakusok + kava s mliekom : 15dh

ryby : 30dh

ubytko white and blue 2noci, 4dorm, share wc : 133dh

foto
essaouira

Advertisement



Tot: 0.172s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0932s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb