Maroko West Coast

Africa » Morocco » Grand Casablanca » Casablanca
August 14th 2005
Published: March 18th 2007

Lep pozdrav vsem! Najprej novica, da nisva sla v hribe. Razlog je bil, da tisti dan ni bilo vec prevoza (oziroma so naju prasci spet hoteli nategnt), potem pa ne bi bilo vec casa za morje. Izkazalo se je, da bi bilo boljse it v hribe, ker morje je bil cista beda. Najboljse letovisce, kot ga opisuje LP je en qrac. Neznanska guzva, kar se pa lepega mesta tice, pa sta to dve turisticni ulici + en kup Marocanov, ki si zelijo tvoje zadnje solde. Na plazi je pa tako pihalo, da sva se oba prehladila. Ker sva prisla iz vrocega Marakesha, naju je prav zeblo pri 28 stopinjah. Res ne vem, zakaj opisujejo Marocane kot izredno prijazne ljudi itd bla,bla. Tukaj je podobno kot v Indiji, vsak te hoce ogoljufat. To zame ni prijaznost. Mogoce je tisto zensko, ki pise za LP en povabil domov, pa so se nabasali s kuskusom, potem je pa vsem pizda ploskala od maroske prijaznosti. Ne vem, kaj pise za Slovenijo, ampak pri nas te ne bodo nategnli za vsak kurac. Recimo, sem hotel jest ribe na obalnem stantu, pa ni pustil Nataliji, da sedi zraven, ker ni hotela jest. Bi morala ocitno oba narocit (pa se nic ni bilo zasedeno). Sva sla stran. Prideva drug dan. Hocem jest ribo-nic posebnega ene3 kom, ker niso bile posebej velike. Vprasam za ceno. Najprej rece 35 dh (deli z 10 za Eure) za 100 gramov, potem pa ga vprasam, koliko bi prislo pa rece 120 Dh. Skoraj 3000 sit na stantu za tri uboge ribe, ki jih dobi zastonj iz morja. Naj omenim, da je bil zraven obesen enoten cenik za vse stante in je bila cena za to ribo 25 dh za 250g. Sajonara MF. Ocitno mi pise debil na celu. Zanimiva maroska prijaznost. Ali pa, ko prideva v Casablanco, pa na avtobusni noce nobeden taksist peljat z vkljucenim taksimetrom. Nobeden. So hoteli 40 DH, pa se en kurac je hotel, da v taksiju placava 20 dh za prtljago. Itak da nisva vzela. Fora je, ker tukaj ko se zbirajo taksiji stoji en sef, ki vse odreja in zanimivo, da ni pustil voznje z prizganim taksimetrom. Raje te pizde ne zasluzijo nic, kot pa da bi posteno peljali v mesto. Naj jim gre drzava v 3 p.m., dokler bodo tako razmisljali. Samo jaz se ne dam nategovat. Nej koga drugega. Nato sva sla na drug konec postaje in dobila enega postenega za 15 Dh. Zanimivo je tudi, da so kar ultra uzaljeni, ce kakega ignoriras, ko ti kaj govori in se noces z nikomer pogovarjat na ulici. Komaj cakam, da me peljes k svojem bratrancu v gostilno ali pa k bratu v prodajalno zebljev. Naj omenim, da sva ponavadi edina na busu, ki placava za prtljago. Pa cetudi potem kura v prtljazniku serje po najinem ruzaku. Drugace je tako, ce gre Natalija sama po cesti, dobi v sekundi povabila na pijaco, ce gre z busa, jo vsi vabijo naj prisede. En psiho jo je celo zasledoval do hotela. Maroska prijaznost. No Casablanca je kar kul, samo ni tako romanticna kot imajo nekateri predstavo. Zivljenje tukaj ni ravno film. En del je ful evropski, tudi ljudje se drugace oblacijo. Vec zensk ima odkrite obraze kot zakrite. Danes sva sla v mosejo Hasana II, je 3 najvecja na svetu. Sprejme 25000 vernikov, lestenci so iz moranskega stekla, strop iz cedrovine, premicna streha, da lahko noter sije sonce ko je lepo vreme, vrata ubita s titanom - da ne zarjavijo, ogrevana tla, vse ostalo pa iz marmorja. Cena? Sitnica! Uradno 800 mio dolarjev, neuradno 2-3x vec. 100m stran pa folk na roke pere, ker nima za pralni stroj. Oziroma nekateri sploh nimajo kaj za prat. Jutri sibava v Rabat. Prvic greva z vlakom. Juhu. Bomo vsaj tocno prisli. LP Gogi
p.s. Naj izjave moje punce v tem tednu
1. Tukaj ne bom jedla, pa ce mi samega kralja specejo!
2. Dej baba skidi se s to pateticno faco!
3. Ce ne bo utihnil,mu bom pa se ta 2 zoba zbila.
4. Ce bo se malo tezil, mu bom kolbo v rit porinla (sva ravno jedla)

No, najbrz je to tudi zadnje oglasanje. Hvala, ker ste naju spremljali na poti in uzivajte v toplih dneh.

Tot: 0.069s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.033s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb