Mauritius' flag
Africa » Mauritius » Flacq
October 4th 2013
Published: October 5th 2013

Velkommen til Dubai airport og vores nye yndlings flyselskab Emiraterne. Mauritius er fantastiske strande, bountyland, tropisk jungle, og en melting pot af folkeslag og alle religioner. Spis en is fra de kørende isbiler, se på fantastiske bjerge, svøm med delfiner, og tag en snack fra Liverpool bar !!!! Badenymfer ses der flere af, herunder Fru Koudal og ledsager, fantastisk marked med opstilling af frugt og grønt, spis din leende ko. Frodig natur med jungle og de 7 vandfald, hikende danskere der frygtsomt spejder ned i afgrunden. Ånden følger os, saa hinduguderne saa vi også. Fantastisk aften i byen Flic en Flac med selskab af 2 romere (Andrea og Riccardo, drinks i flertal ! Nu er vi på resort, har lånt chefens computer til hastige skriblerier.

Dear Andrea and Riccardo, Thanks for yesterday evening and good company, we were singing Sting all the way home, see you i Rome !

5th October 2013

Sikke en strandløve/strandløvinde ;) Meget misundelige her i kolde København.
8th October 2013

Mauritius
Hallo Ja, Mauritius er helt fantastisk skon - muslinger som du kober paa natur Historisk Museum, Fugle fra Rander Regnskov og fisk fra Danmarsk Akvarium Vandet var klart og meget meget blaat - for dem som snorkler eller dykker maa det vare fantastisk. Det har varet ferie vi ikke ville hjem fra! Knus mor og Hilsen fra Niels
5th October 2013
P1000286

Hvor ser det bare fantastisk ud!
8th October 2013
P1000286

Mauritius
Hallo - ja oen er meget Afrikansk og vi har taget mange skomme og sjove billeder af forskellige forretninger..... Tankte at du maske have lyst til lidt Hair Styling....hi! Kh Fra os Nu i Syd Afrika Mette
9th October 2013

Wow
Kære Niels og Mette Hvor ser det da bare helt fantastisk ud. Wow, wow, wow. Og her sidder man så i Sorring.......godt nok på vej til Berlin i efterårsferien. Så lidt kommer man da også ud :-) Kh Mette
9th October 2013

Wow
10th October 2013

Mauritius
Gute morgen frau ! Mauritius var med wow - og I har ikke set billederne fra resortet endnu, vi havde vaerelse med udsigt over det indske ocean, og kun 10 meter fra vandkanten. god Berlin tur Mette og Niels
12th October 2013

Så kan man kende jer (MK) igen. Bikini klæder fruen noget bedre end persiske gevanter ;-) Prøver at lukke øjnene og mærke bountystrande, delfiner, varmen ............. men det er sq som det ikke rigtig virker med blæst og 13 grader som baggrundsstøj he he. Glæder mig allerede til næste stop! Knuuuuzzzzz

hilsen fra Mauritius
Så siger jeg da tak for komplimentet smiler ja det var også skønt at gå fra burka (føltes sådan) til bikini ! Ligenu Afrika og det Indiske Ocean med barske kyster bølger og strand som minder om Vesterhavet vi sender billeder så når dt er muligt kære veninde knus og Afrika sol sendes til det kolde nord så du kan drømmme lidt smil fra os begge mette
13th October 2013

Kære Niels og Mette, gode bille- der og inspirerende beskrivelser. Fra den lokale andedam: så DK- Italien i Parken, de azurblå ud- lignede til 2-2 i overtiden, suk. Fortsat god world tour, Kh, Peter

South Africa
Hej gamle dreng ! Håber du havde en god kamp alligevel, her viser de baseball og rugby i baren ! Har endnu engang badet i det indiske ocean, samt vandret på strand og bakke - det skulle du prøve engang. Hilsen med solbrankede næser Mette og Niels

Tot: 0.211s; Tpl: 0.012s; cc: 16; qc: 66; dbt: 0.0888s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb