Afslapning i Mombasa

Kenya's flag
Africa » Kenya » Coast Province » Mombasa
July 2nd 2011
Published: July 2nd 2011

Den konstante susen og brisen fra det indiske ocean. Den smukke stjernehimmel og cikadernes sang. En morgentur i sandet ved den blå lagune kun med selskab af lokale fiskere. At have fået luksushytten direkte ned til havet, med en stor terrasse omkranset af blomster og palmer, tre soveværelser med store romantiske senge med moskitonet og fire toiletter (!) når vi havde betalt for den billigere hytte. Rengøringspigen Paulina, der hver dag ryder op, gør rent og lægger friske blomster på sengen. Morgenmaden serveret med fire retter i laaangsomt tempo på restauranten, der også er i det fri kun med stråtag og fire tjenere og kokke stort set kun til vores service. Tony der underholder børnene med at kravle op i kokospalmer og hente friske kokosnødder ned til dem. Christopher tømte med stort velbehag tre! At gå en hel dag i bikini og hygge med børnene ved poolen. Friske mango og ananas, og lige nu duften af den friskfangede mini tun Torsten har købt af fiskeren på stranden😉 Maven begynder at rumle.
Alt det får mig næsten hvis ikke helt mig til at tilgive firbenene på væggen og det ti cm lange tusindben i vores badekar. Dejligt vi skal være her to
Ready to dive inReady to dive inReady to dive in

Vi har haft mange dejlige timer i vandet.
dage mere. Charlotte

På vej mod toppenPå vej mod toppen
På vej mod toppen

Tony på vej efter kokosnødder.
Tid til kokosmælkTid til kokosmælk
Tid til kokosmælk

De friske kokosnødder skæres til:)
Uhm!Uhm!
Uhm!

Christopher drak tre stk.
New hairstyle!New hairstyle!
New hairstyle!

Elizabeth prøver nye frisure - sejt!

3rd July 2011

Hvor lyder det skønt :0) You deserve it :0)

Tot: 0.077s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb