Donaties


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Greater Accra » Teshie
July 26th 2017
Published: July 26th 2017
Edit Blog Post

Hey hey!

Ik heb al een tijdje niks geschreven en nu ik weer even tijd heb dacht ik dat het wel leuk zou zijn voor de mensen die gedoneerd hebben om te weten wat ik tot nu toe met het geld heb gedaan (en wat ik nog van plan ben te gaan doen).

Een paar dagen geleden heb ik samen met een paar andere vrijwilligers ervoor gezorgd dat het weeshuis weer genoeg eten heeft voor een aantal maanden. Zo hebben we bijvoorbeeld rijst, tomaten puree, verse groenten en nog veel meer gekocht. Ook hebben wat frisdrankjes gekocht voor als er iets te vieren is bijvoorbeeld. Ik zal een foto bij dit bericht toevoegen zodat jullie een beetje een idee krijgen van wat ik bedoel. De organisatie en de kinderen zelf waren natuurlijk super blij hiermee, dus namens de organisatie en de kinderen onzettend bedankt!

Ook zijn ze druk bezig met het verbouwen van de school, maar omdat er teveel mensen zijn die meehelpen met verbouwen doe ik voor nu het lesgeven. Volgende week gaan er weer meer mensen weg dus dan hebben ze weer mensen nodig om mee te helpen. Tot nu toe hebben ze verschillende deuren opnieuw geïnstalleerd en opnieuw geverfd en nu gaan ze het dak opnieuw aanleggen dus heb ik wat spullen gekocht vor het dak. Ik zal morgen vragen of ze wat foto's willen maken zodat ik het kan laten zien.

Wat ik ook nog van plan ben is om enkele dokters rekeningen te betalen van de kinderen. Afgelopen week zijn er namelijk twee kinderen naar het ziekenhuis gebracht met malaria. Daar hebben ze vaccinaties gehad en bloed afgenomen en natuurlijk ook medicijnen gekregen. Godfred is de jongste en hij is er niet al te best aan toe op dit moment. Zo heeft hij koorts, slaapt de hele dag en is erg misselijk. Naast het betalen voor de medicijnen voor de twee kinderen dacht ik dat het ook een goed idee zou zijn als ik wat geld zou stoppen in het kopen van goede klamboes zodat de kinderen minder gestoken worden tijdens de nacht.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer een beetje op de hoogte heb gebracht en ik hoop dat ik snel weer zulke berichten kan schrijven!

-Dzifa

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0512s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb