En Lille opdatering!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
September 18th 2008
Published: September 18th 2008
Edit Blog Post

Hei Alle!
Lige en lille opdatering paa hvad der er sket siden sidst!
Jeg er stadig lidt halvsyg, men har vaeret paa arbejde i dag! Der er kommet en ny dreng der. Han er 10 maaneder og hedder Molo!
Han er godt nok soed, bortset fra at han sked paa mig i dag😞
Mine smaa soeskende er begyndt at forsta at jeg godt vil have noget privatliv! Eller..
Det vil sige ham paa 4 aar forstaar det!! Jeg sad rigtigt og hyggede med ham i morges:D
Han gik ogsaa hen og lukkede min taske, saa han roder ikke i mine ting mere!
Ellers gaar ting godt i familien, og jeg tror at stroemmen kommer tilbage i huset i dag!
I gaar moedte jeg min anden 'onkel', og han var roevirreterende.. Han kunne ikke fatte at danskere ikke gik i kirke hver soendag, og at jeg aldrig gik i kirke, og at jeg aldrig havde aabnet en bibel!
Han blev ved med at spoerge om mange jeg kendte var doede i uheld, og om satan var i mit hus! Han kunne ikke forstaa at jeg er meget normal i Danmark, og han kunne heller ikke forstaa at danske unge faar SU naar de er over 18 og studere....
Vi har stadig ikke faaet loest vores problemer med vores kontaktperson, da hun er i Kumasi og foerst kommer tilbage til Mampong paa Loerdag!
Jeg ved ikke om jeg er hjemme paa loerdag, saa ved ikk om jeg kan snakke med hende der, for jeg skal serioest snart have haevet nogen flere penge, og ved ikke om man kan haeve her i Mampong med Visakort!

Der er 2 ting som virkelig gaar mig paa! Den ene er at jeg har faaet en masse saar paa benene pga. af myggestik som jeg har vaeret saa dum at kradse i, og nu er der gaaet betaendelse i saarene, og jeg har ikke noget at rense saarene med!
Saa lige nu goer det mega ondt naar jeg gaar! Det spaender i mine ben, og er super ubehageligt..
Men jeg maa finde noget saebe eller noget!
Den anden ting er det vaerste! Mit hovede... Jeg har aldrig haft saa ondt i mit hovede i mit liv som jeg har her nede.! Det er forfaerdeligt.. Jeg har ikke sovet ordentligt i naesten en uge fordi jeg har haft saa ondt i hovedet! Vaagner op hver nat i smerte... Og om morgenen er mit hovede ogsaa helt forfaerdeligt, og de bliver bare ved op af dagen!
Jeg har ikke lyst til at leve paa smertestillende piller i et halvt aar! Jeg havde haabet paa det blev bedre her, men det gjorde det bare ikke!
Nu har jeg sagt til mig selv at jeg vil give det omkring 1 maanede mere! Hvis det ikke bliver bedre er jeg noed til at goere noget!
Jeg syntes ikke at det er nogen skam at tage hjem fordi man ikke kan sove om natten for bare smerte...
Men jeg haaber det bliver bedre, jeg maa give det en chance! Goere mor og far stolte, og ikke foele at de har mistet en masse penge!

Jeg har allerede oplevet en masse!! Jeg har allerede oplevet Ghana paa godt og ondt.... Allerede laert en anden kultur, og faaet et indblik i et fantastisk land!
Jeg er forresten begyndt at skrive igen! Mest digte og korte noveller..!
Der er ikke saa meget andet at lave her, saa det er mit tidsfordriv..!
Men det jeg skriver er godt! Det syntes jeg i hvertfald selv.. Og jeg ved allerede en masse om filmens historie, for er i gang med at genlaese min bog om filmens historie for 3. gang!
Jeg er mere filmnoerd naar jeg kommer tilbage en nogensinde foer!

Lad os haabe paa at mit hovede bliver bedre!
Hvis det ikke bliver bedre ser jeg ikke nogen grund til at blive.!
Lige nu kan jeg lige at vaere her.. Syntes det er nice!
Men jeg kan ikke leve med saa serioest en hovedpine et halvt aar!
Lige en lille boen... Hver gang i gaar ind paa en cafe eller en restaurent og koeber mad og en kop kaffe eller noget, saa taenk paa mig, og send lidt af det med tankerne herned!
DAMN jeg savner en kold iceblend fra barroso!

Lou:D


Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0368s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb