Syg og depri!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
September 16th 2008
Published: September 16th 2008
Edit Blog Post

Hei alle...
Det maa vaere nederen at laese om hvor deprimerende det er her!
Men lige nu er det serioest nederen....
Jeg er blevet syg.. Der har vaeret mange syge boern paa boernehjemmet saa tror det er dem der har smittet mig! Haaber ikk der er malaria!!!
Men det er bare nederen.. har ondt i hovedet og hoster og vil bare sove hele tiden!! lidt uhoefligt for familien, men i gaar gik jeg i seng kl. halv 8!
Nu er der igen mega meget problemer med afs! Therese har vaeret op at skaendes med vores kontaktperson fordi hun er helt fucked i sit hovede..... hun lytter ikke til hvad vi siger, saa nu flytter Therese maaske til Dorma!! Det haaber jeg ikke, for det vil vaere mega nederen..
Og saa vil jeg serioest faa depri paa.!
Hvad der ellers sker... Er at stroemmen er gaaet i mit hus, saa har ikke haft noget stroem siden soendags! Det er okey.. Men bare mega nederen!!
Men ellers er de meget soede!!
Men fuck hvor syntes jeg det er nederen.! Jeg kan ikke lade vaere med at taenke paa hvad jeg skal naar jeg kommer hjem!
Jeg har alt planlagt.. Naar jeg kommer hjem skal jeg arbejde, maaske komme med hende der mor kender og se et movie set, og saa vil jeg tage til usa i sommerferien og maaske se om der er nogen man kan bo ved! og saa tage hjem og starte Hf koebenhavn! og saa efter det starte film og medie videnskab paa uni!
Lige nu er det her bare roevnederen.. for har saa meget at komme hjem til!
Jeg har lige faaet en lang god snak med en tysk pige der hedder Melani! Hun sagde at hun ikke syntes det er fedt at vaere her, og gerne vil hjem!
Og hun tager ogsaa hjem i julen!
Eller.. Hun vil gerne tage hjem i julen!
jo.. og en anden nederen ting her er! Mobil selskabet som vi har gik ned i fredags.. Saa vi kan ikke putte penge ind paa vores mobiltelefoner! 😞
Lige nu vil alle i Mampong gerne hjem.. Jeg syntes isaer ikke det er fedt at vaere syg her!
Men nu maa vi se om det gaar over!

Lou:D

Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb