Mampong!


Advertisement
Ghana's flag
Africa » Ghana » Ashanti » Kumasi
August 27th 2008
Published: August 27th 2008
Edit Blog Post

Hei alle..
Saa har jeg vaeret i ghana i 6 dage, og kommet frem til en familie.. det er ikke den familie jeg skal bo i, for min familie er paa ferie, men de kommer til september! Lige nu taenker jeg aerlig talt : jeg holder ikke et halvt aar!!
Jeg bor sammen med Therese et sted med en masse boern fordi det er et boligkvarter agtigt sted.! Og saa er der en mor og en far!
de er super soede, men de bor saa meget anderledes end i DK, og saa har vi endda faeet af vide at det er meget vestligt!
De har ikke noget bad, eller ordentligt toilet, og paa vaeeggene haenger der pubber med dyr i...
Deres mad er ogsaa ekstremt speciel og vi kan naesten ikke spise noget!!
Paa vej hertil i gaar, natten til tirsdag, stod vi op kl, halv 4 fordi vi fik af vide vi skulle med bussen kl. halv 5.
Vi sad paa[ den fucking kolde totro(bus) station og ventede i 3 timer, hvorefter vi sad 5 timer i en totalt klemt varm stinkende ulaekker bus!
Vi starter foerst med arbejde i naeste uge tror jeg.. Lige nu glaeder jeg mig bare saa meget til at begynde med arbejdet!
for der er aerlig talt ikke noget at lave her..!
Det her er lige i overkanten. lidt for meget "the simply life"...
Jeg glaeder mig virkelig meget til at moede min egen familie! lige nu aner jeg intet om dem... 😞
Alle vejlederne sagde at man skulle have det forfaerdeligt og graede, men det er bare ikke fedt!
graeder lige nu! 😞

Det var alt for nu!
Lou

Advertisement



27th August 2008

Lidt opmundring
Hej. Alt det du skriver kender jeg alt til og det er typisk Ghana. Tag en ugen af gangen og så 2 uger også lige pludselig er du på vej hjem!! Ang. mad så sagde vi jo i ikke ville kunne spise det i begyndelsen, men hvis i bliver ved med at prøve LOVER jeg det bliver bedre. Spiste rigtig mange kiks og fried rice fra gaden i begyndelsen, gør det! Gå ud og kig jer omkring osv. Jeg svaner nogle telefon nr. fra jer så jeg kan ringe i stedet for det her! Mail mig!! Du KAN klarer det! Knus og mange tanker Tine.

Tot: 0.064s; Tpl: 0.007s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb