Mijn eigen toilet :)


Advertisement
Burkina Faso's flag
Africa » Burkina Faso » Centre » Ouagadougou
June 12th 2009
Published: June 12th 2009
Edit Blog Post

Je ontkomt er bijna niet aan, ondanks alle voorzorgsmaatregelen, waarschuwingen en voorzichtigheid. Een nieuwe bacterie in je lichaam! De reactie is avenant. Dag en nacht plat op bed, alle energie sparend voor de vele bezoekjes aan het toilet. Mijn relatief luxe huis is een zegen. In het bijzonder m’n eigen normale! wc naast m’n slaapkamer verzacht een beetje het ongemak van een buik die zich binnenste buiten probeert te keren. Toch is alles relatief, want het drinken van een ORS oplossing staat mij nog meer tegen dan de gang naar het toilet. De smaak lijkt net iets teveel op de andere vervelende consequentie van een maag die niet meewerkt. Voorlopig eet ik alleen maar wit.

Advertisement



16th June 2009

Reizen is leuk!
Reizen is tof! Niets dan lof Voor al die onwetenden Die daar als een bezetene Zullen gaan zweten Hangend boven een gat Todat de bruine brij alle kanten op spat Och, wat zijn we toch blij Reizen is echt iets voor mij!
24th June 2009

Alle begin is moeilijk
Ha Pieter-Jan! Gaaf hoor, Burkina Faso. Maar je moet er wat voor over hebben. Veel sterkte, succes, en vooral plezier!

Tot: 0.1s; Tpl: 0.016s; cc: 6; qc: 58; dbt: 0.0605s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb