Video's van vakantie 2017 Namibië en Botswana

Botswana's flag
Africa » Botswana
May 19th 2017
Published: September 13th 2017

Hier volgen geen vakantieverhalen meer, maar hier zijn de filmpjes van onze vakantie te zien. Er zitten hele mooie filmpjes bij, soms ook wat minder, maar die zijn voor ons dan wel weer belangrijk om in deze filmpjes op te nemen. Sommige filmpjes zijn sterk ingezoomd omdat soms de dieren die ik wilde filmen op flinke afstand zaten of juist erg klein zijn. Het gevolg hiervan is dat het beeld wat meer heen en weer gaat.
Ik heb er voor gekozen om het originele geluid te laten staan, enerszijds omdat ik tijdens het filmen al de nodige informatie inspreek, anderzijds vanwege de nodige dieren- en omgevingsgeluiden die ik graag wil bewaren. Een nadeel hiervan is dat je soms veel wind hoort en praten van anderen, auto en motorgeluiden. Maar ja, die waren ook wel aanwezig op zulke momenten.
Kortom ik ben een amateur en ik wil vooral een indruk/ verslag maken van onze reis en hier nog van na genieten.

Het 1e filmpje begint als we vanuit Windhoek richting Sossusvlei gaan.

Het 2e filmpje: Vertrek uit Sossusvlei naar Swakopmund waar we gaan kajakken bij de zeehonden.

Het 3e filmpje: Van Swakopmund, de road-trip naar Mowani camp en ons verblijf daar.

De 4e: Van Mowani camp naar Damaraland

5e Filmpje: Ons bezoek aan Etosha NP

Het 6e Filmpje is onze tocht vanaf Etosha naar en door de Caprivistrip

Het 7e filmpje: Botswana en varen over de Chobe

Het 8e filmpje: Héél veel water: De Victoria Falls in Zimbabwe

Filmpje 9: Onze prachtige tocht door Chobe NP in Botswana

Het laatste filmpje(10); Van Chobe naar Okavango delta en terug naar Windhoek in Namibië

16th September 2017

Mooie filmpjes Marja, je kunt zien dat jullie een prachtige vakantie gehad hebben en veel bijzondere dingen gezien hebben.

Tot: 0.39s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 58; dbt: 0.1459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb