Egg Hunt - vanatoarea de oua

Middle East » Saudi Arabia » Riyadh
April 16th 2012
Published: April 18th 2012

Inainte de Pasti am vizitat o ferma din sudul orasului, un loc fermecator, cu verdeata si umbra. Pentru copii s-au organizat o serie de activitati legate de iepuras, iar noi, parintii, am avut sansa sa uitam pentru cateva ore de arsita din oras.

Incerc sa descriu momentul: ai mei se catara pe stanci, eu stau relaxata la umbra unui smochin si ascult muzica, nu port abaya si nici nu ma topesc de caldura, in jurul meu se vorbeste germana, engleza si franceza (evenimentul e organizat de ambasada canadiana), si dintr-o data aud "Dragostea din Tei". Oricat as fi eu de "gigi duru" dupa atatia ani de calatorii pe mai multe continente, uneori emotiile vin asa, pe neasteptate, ascultand o melodie romaneasca (sau vazand o sticla de apa minerala Borsec pe rafturile unui magazin din Bogota).

La plecare am reusit sa fotografiez o poarta de lemn vopsita manual (dintr-un motiv oarecare, am o slabiciune pentru aceste porti).

20th April 2012

absolut superbe
Pozele:)

Tot: 0.111s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0824s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb