Factor 50

Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Central
February 29th 2012
Published: February 29th 2012

Volvo paviljoen 1Volvo paviljoen 1Volvo paviljoen 1

Met een kraan worden de ribben rechtgezet
Gegroet!

Vandaag was het een productieve dag. Gezien onze onderaannemers voor kraanwerk, containerstracties, lifting materials,... hun werk zo goed doen, hebben wij eigenlijk weinig op te volgen. Dus springen Arthur en ik bij waar we kunnen om de paviljoenbouwers te helpen. Het Volvo paviljoen begint stilaan vorm te krijgen (zie opeenvolging foto's). Het dakzeil moest er vandaag overgetrokken worden. En omdat dit vrij zwaar manueel werk is, hebben wij de jongens van De Boer hierbij geholpen. Met 3 touwen en pakweg 15 man werd het zeil over het paviljoen getrokken. Ook de catering containers moesten op de kop van het bouwwerk afgezet worden. 3 containers op elkaar! Echt millimeterwerk, maar perfect uitgevoerd door de kraanman.

Het weer was minder: zwaar bewolkt en af en toe hebben we zelfs regen gehad. Maar dit heeft zo ook zijn voordelen... De zon brandt dan niet zo hard. Gezien wij hier pal onder het gat in de ozonlaag zitten, verbrandt je huid sneller dan normaal. Als je 10 minuten onbeschermd in de volle zon staat, dan is het al zover. Om die reden heb ik een zonnecrème met factor 50 gekocht. 2 keer per dag insmeren is de boodschap. In de werf WC
Volvo paviljoen 2Volvo paviljoen 2Volvo paviljoen 2

De zijpanelen worden gemonteerd
staat een grote handpomp met zonnecrème.

Ik heb nog enkele mooie foto's toegevoegd.

Cheers buddies!

Volo paviljoen 4

catering containers 3 hoog
Auckland skylineAuckland skyline
Auckland skyline

Het gebouw voor de building met "Tower" is ons hotel

29th February 2012

Cool man !!
Super, wat een ervaring!! Geniet van elke seconde.... geen slecht idee van die handpomp met zonnecreme !!! Maak er maar gebruik van ! Groetjes Ellen (mama van Charlotte en Jules)
29th February 2012

have fun
he raf alles is daar blijkbaar in orde en ik heb zoals ge kunt zien uwe blog open gekregen ik ben hier wat aant bijwerken op mijne bureau en hier is het 13 graden en zwaar bewolkt zaterdag gaan we terug open du vrijdag vliegen wij er ook weer in we zijn terug van londen en da was toch wel een leuke trip ik weet nog niehoe ik hier fotos aan moet toevoegen maar als ik daar uit ben dan stuur ik er wel een paar gisteren nog een nachtje antwerpen gedaan en bij de viky gaan eten da is ook wel eens een aanrader jjaaa den ene gaat reizen en den andere gaat eten groetjes en have fun tot de volgende bart

Tot: 0.074s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb