Ayuttaya 17 t/m 20 feb 2012

Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ayutthaya
February 25th 2012
Published: February 25th 2012

Vandaag vroeg en moe van het stappen de dag ervoor naar de trein gegaan, gelukkig had de trein vertraging want ik was te laat!
De rit naar Ayuttaya duurde ongeveer ander half uur. Het hostel genaamd Maradok Thai was echt super!
Gezellige mensen, goede ligging, prima gedeelde kamer.
In Ayutthaya een fiets gehuurd en de hele dag rond gefietst! Was erg leuk en mooie tempels gezien, vroeger was Ayutthaya de hoofdstad van Thailand, daarom staan er erg veel tempels maar veel zijn beschadigd in de oorlog.

Super leuke mensen leren kennen in het Guesthouse en ook met ze alle wezen stappen! Gezellige dagen gehad!

Ayutthaya heeft tijdens de laatste overstroming erg veel last gehad, er was nu niks meer van te zien, maar de eigenaresse van het Hostel is de laatste weken erg druk geweest om alles te herstellen!

20 feb de nachttrein gepakt naar Chiang Mai, leuke ervaring de nachttrein, had een bed geboekt en dat was super! Eerste paar uur uit het raam gekeken en daarna in een diepe slaap gevallen!
Want die had ik wel even nodig!!

ps. Toen ik in Bangkok was, is er ook een aanslag gepleegd. Gelukkig niks van gemerkt het verhaal gaat dat de terrorist een handgranaat heeft gegooit maar terug ketsten en zo zijn eigen benen eraf geheeft geblazen! Zijn maat schoot hem te hulp en zo zijn ze allebei gepakt!
Voor de oplettende lezer. Ayuttaya schrijven ze elke keer anders.... maar in mijn boek is het met dubbel T!!!

25th February 2012

Leuk man!!
Geniet lekker en let op voor idioten met handgranaten. Gelukkig dat het een zwakzinnige was deze keer... Leuke nieuwe vriending zag, die is wel iets ouder?? ;-)
25th February 2012

Fiets...
Hallo Bart, wat goed dat je ook sportief bezig bent! En wat een leuke meid heb je daar aan de haak geslagen! Je kunt wel zien dat je op en top aan het genieten bent... Goed zo, hou vol en maak er wat van! Groeten van Hans en Marlies
27th February 2012
Picture 022

Kan ik het eerste vlaggetje prikken?!?! ;-) x

Tot: 0.078s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 28; dbt: 0.0388s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb