De kluizenaar

North America » United States » Arizona » Elgin
April 14th 2011
Published: April 14th 2011

Visite :-)Visite :-)Visite :-)

Soms komen de twee hondjes van het grote huis me gezelschap houden <3
Even een update, ik weet niet hoe lang hij gaat worden :-) Ik heb niet zoveel behoefte om verslag te doen momenteel. Er gebeurt veel en weinig, ik heb niet veel spannends te doen gehad de afgelopen anderhalve week, maar wel gemerkt hoe eenzaam het kan zijn in the middle of nowhere! Zeker als internet er dan ook nog uit ligt, je telefoon het niet doet en iedereen die je kent onbereikbaar is. Met ups en downs dus, en dan word je hard met jezelf geconfronteerd. Begin mijn draai nu wel te vinden, ik heb ook de vrijheid gekregen om zo vaak naar de paarden van Shelley & Nancy te gaan als ik wil, dus dat is erg fijn :-) Ik begin deze week met mijn western-lessen dus ik heb wel weer wat te doen.

Verder is vorige week donderdag is Teddy, het paard van Nancy overleden aan koliek, dat was zeer onverwachts en heel verdrietig... Hij was de vorige week nog gecheckt door de veearts en helemaal gezond bevonden, zo zie je maar hoe betrekkelijk dat is.

Vorig weekend was het hier belachelijk koud, overdag een graad of 6/7 en 's nachts -2... Bijna het kouderecord gebroken schijnbaar.
Waakhond op afroepWaakhond op afroepWaakhond op afroep

Andere hondje. Schijnbaar niet tegen iedereen even lief, maar tegen mij natuurlijk wel :-P
Vooral 's nachts was het erg koud, dekbedden doen ze hier niet aan dus daar lig je dan onder je dunne dekentje en sprei. Af en toe de airco maar op standje 'verwarming' gezet, maar echt lekker is dat ook niet natuurlijk.

Verder gooi ik er nog een paar foto's op en zal ik volgende week wel weer eens wat schrijven :-)

ZonsondergangZonsondergang
Zonsondergang

Omdat ze hier zo mooi zijn.
Minder gezellige visiteMinder gezellige visite
Minder gezellige visite

Centipede of honderdpoot, zo groot als mijn middelvinger. Joy...
Grijs...Grijs...
Grijs...

Zo laag hingen de wolken... Dan merk je ineens dat je op 1800 meter zit :-) De regen was wel heel, heel welkom.
Koud!Koud!
Koud!

En denk maar niet dat er een krabber in de auto ligt...
Creatief met waslijnCreatief met waslijn
Creatief met waslijn

Er staat hier wel een droger in de garage, maar geen wasrek... Ik weiger een wasdroger te gebruiken bij 25+ graden, zon en wind, dus dan maar zo :-)
Tibetaanse gebedsvlaggetjesTibetaanse gebedsvlaggetjes
Tibetaanse gebedsvlaggetjes

Op onze laatste workshopdag vorige week hebben we deze slinger gebedsvlaggetjes gemaakt, die hangt nu in de tuin bij Shelley en Nancy.
Striker doet een dutjeStriker doet een dutje
Striker doet een dutje

Eerder gespot in 'yoga te paard' ;-)
Slaap, schaapje, slaapSlaap, schaapje, slaap
Slaap, schaapje, slaap

Lucy, schaap. Als lam gered van de coyotes door Shelley en geadopteerd. Nu de neurotische mascotte :-)
OverviewOverview
Overview

Van de stal van Shelley en Nancy.
Koei!Koei!
Koei!

In mijn achtertuin :-)
Fooghul...Fooghul...
Fooghul...

Iemand een idee wat dit is? Ze waren met zijn vijven...

15th April 2011

Hi there
Hi Sanna, Zonder programma en snelle media duurt dezelfde tijd ineens veel langer. Eigenlijk is dat natuurlijk het echte levensritme. Moet je wel heel erg aan wennen als je ons gehaaste leventje gewend bent. Bijzondere plaatjes maak je, hoor. Ik hoor de stilte. Leuk om zo beelden te krijgen bij wat je schrijft en mee maakt. Veel succes met je western-lessen. Ga je ook leren lassoën (geen idee hoe je dat schrijft). Liefs, Nelly
15th April 2011

gieren
Lieve Sanna, het zijn gieren......... en dan weet je genoeg, er iets te eten in de buurt. Liefs, Mariëtte
16th April 2011

Turkey vulture
@Mariëtte: Het blijken inderdaad gieren te zijn, turkey vultures om precies te zijn :-) Dank voor de tip! Er zijn hier zoveel vogels die ik niet ken... Gisteren mijn eerste kolibrie gezien! En ik heb ook al een Woody Woodpecker op de foto. @Nelly: ik geloof niet dat ik ga leren lassoën :-P Al was het maar omdat we geen koeien hebben om mee te oefenen... En de stilte is hier oorverdovend. Behalve als de coyote's 's avonds om je huis rennen!

Tot: 0.051s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 28; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb