Siem Slobbe is Born

Europe » Netherlands » South Holland » Sassenheim
November 29th 2010
Published: November 29th 2010

Beste bloggers vrienden, familie & (vage) kennissen,
Na een enorme radio stilte van onze zijde is er eindelijk weer is nieuws wat de moeite waard is om over te bloggen
Het heugelijke feit is als volgt
Ink en ik zijn vanochtend vader en moeder geworden!!!!!!!
Onze zoon die (nog niet) luistert naar de naam Siem Slobbe
Hij weeg 3500 gram heeft 10 vingers en 10 tenen!!
Hij is geboren op maandag 29 November om 09:17 u
Zowel Ink als Siem doen het fantastisch
(met aar gaat t ook heel aardig trouwens)
Beretrots ben ik op mijn 2 maatjes!!!!
Verder heb ik wat foto's toegevoegd om deze korte blog wat op te leuken
maar aangezien ik nog wat slaap heb in te halen hou ik het kort
verder wil ik iedereen die heeft meegeholpen bedanken
de verloskundigen Marleen en Denise , Greet de kraamhulp, familie en vrienden voor steun en babydingen

Proficiat
Lieve Inke en Arie Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik had geen idee dat het al zover was dus ben wel heeeeeelll aangenaam verrast met dit schitterende nieuws. Well done!!! En van iemand die het kan weten "Siem" is een hele goede naam. Veel liefs en ik ik kijk uit naar meer fotos. Liefs-Simon

blue(s) with a feeling
Zoals wij weten staat blauw voor ''een jongen'' en het gevoel dat je krijgt bij je eerst geboren kind is enorm dus kunnen wij ons voorstellen dat jullie op dit moment de meest gelukkige mensen op aarde zijn en daarom feliciteren wij jullie met de geboorte met wat mij betreft een echte Slobbe (qua uiterlijk en niet qua balzak). Heel veel geluk,liefde,plezier en gezondheid gewenst met jullie zoon en hopen we jullie snel als trotse ouders rond te zien lopen met Siem. Heel veel groeten en kusjes Peter&Siti

Siem en trotse ouders
Hey Pappa en Mamma, Gefeliciteerd met het mannetje; de nieuwe wereldburger Siem! Met zulke ouders moet dit ventje het wel leuk gaan krijgen... Grtz Rob van Rossum & Anneke Lapaer

Nieuwe lotus
Lieve Ink en Aar, allebei van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Siem, weer een nieuwe Slobbe lotusbloem aan de boom. Gisteravond nog aan jullie gedacht en over gepraat in de zin van "Jezum het duurt wel lang met Ink en Aar, het kind had toch al lang geboren moeten zijn" en ziedaar!! . Het doet ons goed dat alles oke is en gaat, Aar ga alvast maar voorslapen het wordt een drukke Sinterklaasavond en kerst voor jullie en het nieuwe jaar kan niet meer stuk. Met de lieve groeten. Cok, Cathy & the Kids

Gouwe Peer
Mooie kerel, gouwe naam, (naar men zegt een) gouwe balzak, gouwe tijd van het jaar, gouwe ouders, goud geboortedorp, gouwe pet > wat kan Siem zich nog meer wensen?!?!? Aan de start en de randvoorwaarden ligt het in ieder geval niet!! Aan papa en met name mama!!, oma's en opa's, alle ooms, tantes, neven en nichten en iedereen die Siem ook een Gouwe kerel vindt > VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joshua wil vanmiddag al komen voetballen, maar dat stellen we nog wel even een dag of twee uit . . . . Komen jullie tot rust, barricadeer deuren, sluit ramen, bellen d'raf, slagbomen dicht, brievenbussen dichtplakken (TNT staakt toch!). Geniet van jullie kleine, gezellige snuiter (aangezien er "Arie-Slobbe-genen" in schijnen te zitten zal die rust maar voor een paar maanden zijn!). Dikke kussen en knuffels (uiteraard ook namens Brie, Josh, Zaira en Roan).
30th November 2010

Lieve nieuwe ouders. Fantastisch, veel geluk met deze nieuwe aanwinst. Een prachtig mannetje. Geniet er samen van, veel plezier en ook sterkte in de kraamtijd. Liefs Mam/Oma.
1st December 2010

Great!!!!!!!!!!! Wow!!!! Double Great!!!!!
The best of luck always to your wonderful family. Fr@nkinscience
7th December 2010

mooi ventje
Wat een mooi mannetje! Geniet ervan en zorg goed voor Ink Aar!xxx

Tot: 0.098s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 51; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb