CARNAVAL

South America » Brazil » Pernambuco » Recife
March 5th 2006
Published: March 5th 2006

AlohaAlohaAloha

Het hele keukenhof was ook van de partij!
Heyhey lieve mensen in de kou!

Met carnaval was het de eerste dag 40 graden, ging er bijna dood aan. Pfff Het duurde 4 dagen, en na nog een week om uit te rusten. Ik ben drie ochtenden/middagen naar Olinda geweest...daarna even naar huis om te douchen en te eten bij de Mac...dan door naar Recife Antigo om daar verder te feesten tot 4-5 uur in de nacht ofzo.
De eerste dag Olinda was het leukste, want het was wat minder druk. De meeste mensen gaan de eerste dag naar Galo da Madrugada in het centrum van Recife, dus dan is het rustiger in Olinda. Alsnog kan je nauwelijks lopen maar goed. De eerste dag was k als een hawaiian-girls zoals jullie kunnen zien op de foto´s. De tweede dag in de kleuren van Brasil. De derde dag was ik niet naar Olinda en de vierde dag was ik een indiaantje. Pocahontas...honcapontas whatever!
Carnaval hier is heeeeeeeel anders dan jullie je voorstellen daar. Het is niet zoals je denk met allemaal blote vrouwen in niet bestaande strings en dergelijke. Het is het traditionele carnaval waarbij iedereen verkleed is in de meest vreemde en lachwekkende costumes. Er zijn van die grote
AlohaAlohaAloha

Bedankt voor de bloemen!
poppen waar mensen mee lopen enzo. Moeilijk te beschrijven. Zoek maar lekker zelf op google :P
Ik had natuurlijk geen camera meegenomen naar Carnaval, want die zou toch wel gejat worden denk ik. Ik had wel t lef om elke dag gewoon mn telefoon mee te nemen. I can´t leave my baby at home now can I! Ik en telefoon is net als ik en internet...onafscheidelijk.
Mijn telefoon heeft wel heeeel wat water moeten doorstaan, aangezien het in Olinda eeeeeen groooott watergevecht was. Gelukkig waren we ook gewapend op straat met pistooltjes. De laatste dag hadden we maar een wat grotere gekocht, want anders red je t niet. Guilherme vond het de laatste dag nodig me HELEMAAAAAAL nat te maken met zijn zelfgemaakte watergun/bazooka. :S
Toen was k wel blij met de zon en de hitte....was k lekker snel droog. Een ander meisje (wat we niet kenden) kon die waterhoos niet waarderen en vloog hem naar zn keel. whahahahhaha k ging helemaal dood daarzo. Super leuke dagen gehad.
En nu....back to school. 😞

Brasil!!!!Brasil!!!!
Brasil!!!!

tenenenenne

5th March 2006

great, geweldig, ik ben jaloers.....
Wow, jeetje, geweldig zeg. Wat zagen jullie er heel leuk uit. en wat een feest zeg. Hier in Hol.. is het echt niet zo gezellig. Ben daarom erg jaloers... Sherv is ook jaloers en wil ook daar komen hhihi.. Aartie ook al jaloers. Nanie vond ook geweldig... Leuk zeg. GENIET ER LEKKER VAN Groetjes van mama, aartie, shervin, nani, anna, harry, bharet, Simba (de lieve dikzak). en de rest van de Crew uit Sur.... Doeg Doeg
6th March 2006

Eh janelle ik zal maar niet vragen of het goed gaat want gezien die hele leuke fotos mo'et het wel fantastisch gaan met jouw. Echt gaaf die brazilie en al dat carnaval. Komt er nog wat van studeren gehehe? We moesten wel dood lachen toen je vertelde dat dat meisje die jongen aanviel die haar met water had bespoten wuauaauha losgeslagenn maar kortom we wensen je nog een heleeeeeeeeee leuke tijd daaro groetjes aan iedereen en het beste doeiii adiosss
6th March 2006

jullie zien er stoer uit in die indianen en hawaian outfitjes!!! en die watergevechten komen me overbekend voor! waarom niet al eerder op een grote gun overgestapt? :P Echt leuk om te lezen allemaal, en idd, niet te bescrijven if u havent been there urself! xauuuuuuuzzz

Tot: 0.123s; Tpl: 0.014s; cc: 12; qc: 55; dbt: 0.0694s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb