11.29.30,12.01.

December 1st 2007
Published: December 1st 2007

sziaztok
szóval el is értem a buszomat, csak még előbb elrohantam megvenni a jegyemet chiang maiba az egyik vonatállomásra, de persze a taxis megint félreértett és fél órát körözött velem a pályaudvar körül, mire megértette, hogy oda szeretnék menni...na aztán egy másik, sokkal jobb angoltudású taxissal elfurikáztam a káosz roadra, ahonnan indult a buszom, ahol utközben a transformerst vetítették, meg egy horrorfilmet, amin elaludtam és hirtelen hajnali 5 lett és már meg is érkeztünk a kikötőbe, ahonnan a high speed cataman indult 7kor, csodálatos napfelkeltét láttam!!! na a catamaran az eléggé high speed volt, a tenger meg jó hullámos, uh az aggodó arcú személyzet 5 perc után elkezdett zacskókat osztogatni...(gondolom attól féltek, hogy vki lehányja a szép üléseket) de én szerencsére annyira álmos voltam, hogy még liftező gyomorral is végigaludtam az utat. megérkezvén ko taora miután leráztam a sok nyomulós búvártúrát ajánló emberkét kiderült, hogy az eső elmosta a kiszemelt szálláshelyhez vezető utat, épp nekifogtam újat keresni, amikor 2 franciába botlottam, akik szintén oda igyekeztek, uh végül kifundáltuk, hogy hogyan juthatunk oda (taxi+boat) és meg is érkeztünk egy csodálatos helyre. kis öbölke, benne ezek a kis hegyr eépített bungalowk, ngayon aranyosak, el is foglaltam az egyiket, ahonnan csodás kilátás volt a partra, szóval huh!!! rögötn ki is feküdtem a tengerpartra, egész nap nem is csináltam mást csak heverésztem, este fino vacsi (pad thai) majd alvás másnal 11ig, végre kialudtam magam, majd újra lementem a partra, sajnos az idő kissé szeles lett, de azért nem adtam fel, kitartóan napoztam, meg búvárkodtam is (persz ecsak maszk+pipa+békatalp) és hát azt el sem tudom mondani milyen élmény volt! mint egy természetfilmben! körülöttem úszkáltak a mindenféle színes halacskák, egyszer kb beleütköztem egy nagy halrajba, aztán kövöttem őket, nagyon muris volt! alattam pedig tök szép korallok, gyűjtöttem is a parton belőlük. na szóval nagyon szép volt. aztán este megint fincsivacsi, söröcske. másnap reggel meg már sajnos ment a hajóm vissza, szóval először egy kishajóval egy másik öbölbe, ahonnan volt rendes út, onnan pick-up taxi, onnan meg a már jól ismert catamaran, ahol próbáltam nagyon koncentrálni a mission impassilbe vlahányra, hogy ne hányjak be...aztán fel a buszra, ahol mozizás ment bangkokig, majd este 8 körül meg is érkeztünk, vásárolgattam kicsit, aztán vissza a kollégiumba, ez az utolsó éjszakám itt! ugyanis holnap ayuthayaba megyek, onnan chang maiba, ahol a franciákkal 3 napos dzsungel-túrát tervezünk, szóval most nem fogok tudi írni jódarabig, aztán már megyek is haza!
pusz mindenkinek!

itt vagyokitt vagyok
itt vagyok

próbáltam mosolyogni de nagyon sütött a nap

3rd December 2007

T4 forever
Come along, follow me, MIND YOUR HEAD! No photo, because of the flash... :)

Tot: 0.105s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0589s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb