11.22.

November 22nd 2007
Published: November 22nd 2007

hali
egész jó nap a kórházban, délelőtt vizit vizit hátán, közben csináltam képeket az osztály ablakából a városról, gyönyörű a kilátás!!! délben gyors ebéd aztán 1től a tutorommal, professzor benjamas-nal voltam a rendelésen, egész jó volt, mondjuk jó álmos voltam megint. aztán délután elhatároztam, hogy elmegyek chinatownba megint, mert csak este voltam ott, amikor a piac már zárva volt és meg akartam nézni, hogy milyen nappal. de mielőtt felszálltam ahajóra láttam, hogy keresett laetitia és aztán kiderült, hogy ők vmi magas toronyba mennek naplementét nézni, uh mentem és is, persz emire elvergődtünk oda hajóval, skytrainnel, sok plaza-utcán, hangos-büdös sikátoron és hatalmas piacon kersztül a nap már lement, de így az éjszakai bangkokot csodálhattuk meg 300 m magasból (84 emeletes épület!!!).( útközben több helyen is láttunk szobrot vmi istenről, de nem buddha volt, meg elefántisten is volt, aranyból és nagyon érdekes, mert emberek vesznek egy halom virágot meg füstölőt és a az utcán leveszik a cipőjüket, letérdelnek és elkezdenek imádkozni, meg mindenféle ételt és italt hagynak ott az istennek és nem veszi el senki, a homelessek se, mert annyira tisztelik az isenüket. és azt mégnem is mondtam, hogy bármikor ha mennek az utcán és meglátnak egy templomot vagy szobrot akkor arrafelé fordulnak és összeteszik a kezüket és meghajolnak, szóval kb mintha mi minden templom meg kereszt láttán keresztet vetnénk. de ez nagyon jó szerintem.) szóval a nagyon magas épület tetején még egy koktélt is ihattunk a belépőjegy áráért, a 79. emeleten meg fából lévő elefántcsordák voltak 😊 aztán a legtetején meg forgott az egész, uh körbe-körbe mentünk, elég vicces volt. szóval megállapítotuk, hogy bangkok nagyon nagyon nagyon nagy város, túl nagy és lent az utcák tele kocsival tényleg úgy néztek ki, mint vmi fény-folyók, meg hihetetlen nagy autóutak kanyarogtak össze-vissza, hatalmas magas toronyházak, de nem 1, hanem sok 10, szóval hihetetlen volt! sajnos nem tudtam olyan jó képeket csinálni, de van egy, amire nagyon büszke vagyok 😊 aztán hazataxiztunk (fejenként 120 ft-ért, pedig elégmessze voltunk, még mindig hihetetlen ez az olcsóság néha...) és jól bevacsiztunk, én pl kesudiós csirkét, végre not spicy volt, szóval megnyaltam a 10 ujjamat utána. a folyóparton ettünk, közvetlena folyó felett és csináltam képet, hogy mi minden sodródik a folyóban, hát elég durva...ezértnem eszünk soha halat a folyóparti éttermekben....ez történt ma, nagyon jó nap volt!

22nd November 2007

hát arra a képre büszke is lehetsz :-) puszillak, hiányzol ám itthon

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0525s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb